ادارات فردا چهارشنبه تعطیل است | تعطیلی ادارات روز چهارشنبه ۱۵ آذر برای دومین روز

کد خبر: 1260378

خبرفوری از تعطیلی ادارت این استان ها فردا 15 آذر 1402 منتشر شد.

ادارات فردا چهارشنبه تعطیل است | تعطیلی ادارات روز چهارشنبه ۱۵ آذر برای دومین روز

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اداری، اجرایی و بانک ها در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر و بخش‌های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز چهارشنبه ۱۵ آذر برای دومین روز و درپی تداوم آلودگی هوا خبر داد.

منصور شیشه فروش عصر سه شنبه با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان افزود: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان‌ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در مناطق یاد شده تعطیل خواهند بود.

وی یادآور شد: پیش از این مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ضمن خاموش کردن سیستم های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها، کاهش سفرهای غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

وی تصریح‌کرد:در این زمینه از صنوف و واحدهای تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود با کاهش فعالیت‌ها و کاهش تردد در جهت سلامت کارکنان و کاهش انتشار آلاینده‌ها همکاری کنند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها