فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۷ دی | کدام مدارس فردا تعطیل شدند؟

کد خبر: 1266756

امروز مدارس یکی از شهرستان‌های اردبیل تعطیل شد. فردا ۱۷ دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۷ دی | کدام مدارس فردا تعطیل شدند؟

امروز مدارس یکی از شهرستان‌های اردبیل تعطیل شد. فردا ۱۷ دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

طبق جدیدترین اخبار هواشناسی سامانه جدید بارشی از امروز وارد کشور شده است و امروز شاهد بارش برف سنگین در برخی از مناطق بودیم. مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی سرعین امروز به دلیل  برودت هوا غیرحضوری شد. همچنین آلودگی‌ هوای کلانشهرها هنوز ادامه دارد و ممکن است سرما و کیفیت هوا فردا مدارس برخی از استان‌ها را به تعطیلی بکشاند.

تعطیلی مدارس ۱۷ دی ماه

مسئولان آموزش و پرروش هیچ کدام از استان‌های کشور تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس در ۱۷ دی ماه منتشر نکرده است و به نظر می رسد فردا همۀ مدارس تهران باز و کلاس‌ها حضوری است. با این حال در صورت اعلام رسمی این گزارش به روز خواهد شد.

وضعیت آلودگی هوا امروز ۱۶ دی ماه

 طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌ودوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۷۰ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

در استان تهران قرچک با شاخص ۱۰۱، باقرشهر با شاخص ۱۰۳ و شهریار با شاخص ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

همچنین پیشوا با شاخص ۸۵، پاکدشت با شاخص ۹۴، لواسان با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۷۵، شهر قدس با شاخص ۵۲، باغستان شهریار با شاخص ۷۲، ملارد با شاخص ۷۳، اسلام‌شهر با شاخص ۶۹ و رباط‌کریم با شاخص ۵۴ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است./اقتصادآنلاین

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها