آخرین آمار مجروحان انفجار تروریستی کرمان/ بستری ۹ کودک در بیمارستان‌ها

کد خبر: 1268666

رئیس اورژانس کرمان گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۱۷ نفر رسیده که ۹ نفر آنها کودکان زیر ۱۵ سال هستند.

آخرین آمار مجروحان انفجار تروریستی کرمان/ بستری ۹ کودک در بیمارستان‌ها

سید محمد صابری با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت 6 صبح امروز بیست‌و‌پنجم دی‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌های شهر کرمان به 17 نفر رسیده است که دو کودک زیر 15 سال نیز در بیمارستان لقمان حکیم و بقیةالله(عج) تهران بستری هستند.

وی بیان کرد: این مصدومان در 10 بیمارستان شهید باهنر، افضلی‌پور، شفا، پیامبر اعظم(ص)، سیدالشهدا(ع)، حضرت فاطمه(ع)، امام حسین(ع) و راضیه فیروز کرمان و لقمان حکیم و بقیةالله تهران تحت درمان قرار دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از میان 17 مصدوم فعلی این انفجار، 4 نفر زن، 4 نفر مرد و 9 کودک زیر 15 سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین 17 مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند 9 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 8 نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: 5 نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و 4 نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

به گزارش تسنیم، ساعت 14:50 دقیقه و ‌15:17 دقیقه بعدازظهر 13 دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد./ تسنیم

مجروحان کرمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها