خبر فوری درباره تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارت فردا | تهران 9 بهمن 1402 بخاطر آلودگی هوا تعطیل شد؟

کد خبر: 1271438

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص بازگشت آلودگی هوا به تهران هشدار داد. در همین راستا منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارش، دانشگاه ها و ادارات برای فردا 9 بهمن ماه خبر دادند.

خبر فوری درباره تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارت فردا | تهران 9 بهمن 1402 بخاطر آلودگی هوا تعطیل شد؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امسال یکی از سال‌های آلوده برای شهر تهران بود و شاهد تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی هوا بودیم. حال دوباره مدیر کل مدیریت بحران استان تهران، از بازگشت آلودگی به این شهر خبر داده است؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا فردا ادارت، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل هستند یا خیر..

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص بازگشت آلودگی هوا به تهران هشدار داد؛ اما هنوز خبری در مورد تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارت منتشر نشده است.

فوری / آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه ۹ بهمن 

 ️بارش برف و یخبندان امروز مدارس بسیاری از شهرستان‌های کشور را تعطیل کرد. در کنار بارش برف، آلودگی هوا به کلانشهرهایی مثل تهران بازگشته است و ممکن است مدارس فردا هم تعطیل شود.

تعطیلی مدارس تهران 9 بهمن

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در9 بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

تعطیلی مدارس / پیش بینی آب و هوا طی روزهای آینده

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت:  با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور هشدار هواشناسی در ۸ استان صادر شده است به طوری که نوار غربی آذربایجان غربی، غرب کردستان، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال کرمانشاه درگیر بارش برف و کولاک خواهند بود.

یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی کاهش می‌یابد و در شمال شرق و سواحل دریای خزر با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، همچنین در این روز در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال غرب بارش‌ پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری حاکم خواهد شد.

روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید بارش‌ها در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت. چهارشنبه با تقویت سامانه بارشی در غرب،‌گستره بارش‌ها با مناطقی از مرکز، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و زاگرس کشیده خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها