تعطیلی مدارس مشهد | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات در روز دوشنبه | مدارس و ادارات در این شهرستان فردا 6 آذر تعطیل شد

کد خبر: 1258503

طبق تصمیم ستاد بحران همه مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات برای روز دوشنبه تعطیل شدند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات در روز دوشنبه | مدارس و ادارات در این شهرستان فردا 6 آذر تعطیل شد

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فرماندار سرخس گفت: به دنبال هجوم ریزگردها و طبق تصمیم ستاد بحران سرخس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان و برای روز دوشنبه ادارات نیز تعطیل شدند.

به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش‌های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیش از این وقوع گردوخاک و ریزگردها موجب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس در شهرها و روستاهای سرخس در صبح و عصر امروز شده بود.

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و اینکه هم اکنون شاخص میزان ذرات گردو خاک (با اندازه قطر pm۱۰) ۹۷۰ میلی گرم در متر مکعب است، لذا تصمیمی به تعطیلی فعالیت‌های آموزش اداری در شهرستان برای فردا گرفته شد.

نوری‌زاده خواستار تردد خودروها در صورت ضرورت در جاده ترانزیتی سرخس -مشهد شد و گفت: برای حفظ ایمنی مسافران قطار مسافری سرخس- مشهد در نوبت عصر امروز و فردا دوشنبه لغو شده است.

ایستگاه پایش آلودگی هوای سرخس خراب است

محمد ملتجی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس با تأیید خرابی ایستگاه پایش هوای این اداره در شهر سرخس اظهار کرد: برای رفع نقص فنی منتظر حضور عوامل تعمیرات از تهران هستیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا 6 آذر 1402

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تصمیمی برای برگزاری جلسه اضطرار آلودگی هوا گرفته نشده است، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوای تهران بهبود پیدا می‌کند.

محمد غراوی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تا ساعات آینده وزش باد را در تهران داریم که باعث بهتر شدن شرایط هوا شده و کیفیت هوا برای روز دوشنبه (فردا) بهبود پیدا خواهد کرد به همین خاطر برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی طبق روال عادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق استعلامات به عمل آمده از اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط کیفیت هوا به گونه‌ای نیست که جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا برگزار شود لذا تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوا بهتر خواهد شد.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تهران پیشتر از صدور هشدار زرد ناپایداری و وزش باد شدید در استان خبر داد و گفته بود: ضروری است در این شرایط استحکام سازه‌ها و لایروبی آب روها جدی گرفته شود.

حامد یزدی مهر از پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید بویژه در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم طبق این پیش بینی از عصر فردا دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه از حضور در ارتفاعات خودداری کرده و نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و بناهای سست و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند و از پارک خودرو و قرار گرفتن کنار درختان فرسوده بپرهیزند.

به گزارش ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران عصر یکشنبه (ساعت ۱۶) بر روی عدد ۱۴۹ قرار دارد و وضعیت برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است البته ۹ ایستگاه در مناطق مختلف پایتخت همچنان دارای وضعیت قرمز از نظر آلودگی هوا هستند.

براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران، روز دوشنبه هوا صاف تا کمی ابری همراه با غبار رقیق خواهد بود و در بعضی از ساعات روز همراه با وزش باد خواهد بود که بتدریج افزایش می یابد. فردا همچنین بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: مهر

مدارس ابتدایی شهری و روستایی اردبیل فردا تعطیل شد

 رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فعالیت‌های آموزشی مدارس ابتدایی شهری و روستایی به دلیل شدت وزش باد در شهر اردبیل تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز دوشنبه اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهری و روستایی به دلیل شدت وزش باد در شهر اردبیل تعطیل شد.

وی با بیان اینکه همچنین در شهرستان‌های گرمی، سرعین، نیر و نمین نیز فعالیت آموزشی تعطیل شد، افزود: این تعطیلی‌ها در نوبت صبح و عصر در شهرستان‌های اعلام شده خواهد بود.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین کلیه مدارس استثنایی به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./مهر

۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها