تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنبه ۱۴ بهمن | مدارس کدام استان ها تعطیل شدند؟

کد خبر: 1272427

تمام دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی روز ۱۴ بهمن تعطیل شدند

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شنبه ۱۴ بهمن | مدارس کدام استان ها تعطیل شدند؟

در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت بعضی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های گلستان در روز شنبه غیر حضوری شد.

مدارس گلستان غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت آموزشی بعضی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان در روز شنبه ۱۴ بهمن غیر حضوری و در بستر شاد انجام خواهد گرفت.

مناطقی که به صورت غیر حضوری و مجازی هستند به صورت زیر اعلام می‌شود:

شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه سفلی

شهرستان علی آبادکتول: مدارس دهنه زرین گل از مدارس روستاهای میان رستاق، خاک پیرزن, زرین گل، سیاه رودبار، شیرین آباد و همچنین مدارس روستای محمدآباد کتول

شهرستان رامیان فقط شهر رامیان و روستاهای کوهستانی

شهرستان آزدشهر فقط شهر نوده خاندوز و بخش چشمه ساران

شهرستان گالیکش همه مدارس مجازی

شهرستان کردکوی فقط مدارس روستای حاجی‌آباد

شهرستان کلاله: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و همچنین تمامی مقاطع در روستاها و شهر فراغی

شهرستان گنبد کاووس فقط مدارس ابتدایی شهر گنبدکاووس در نوبت صبح مجازی

شهرستان مراوه تپه: فقط کلیه مدارس بخش گلی داغ

شهرستان مینودشت: فعالیت کلیه مدارس شیفت صبح مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نقاط کوهستانی مسیرهای دوزین و قلعه قافه

شایان ذکر است فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی مناطقی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی خواهد بود و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام خواهد گرفت.

فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا به صورت حضوری و عادی انجام خواهد گرفت.

فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهر گرگان به صورت عادی و حضوری خواهد بود.

وضعیت فعالیت مدارس و مراکز استان در روز یکشنبه ۱۵ بهمن طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد./ ایرنا

تعطیلی مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی

طبق اطلاعیه مدیریت بحران استان مرکزی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به بارش برف، برودت هوا، ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فردا (شنبه) فعال است./ایرنا

ادارات و مدارس خراسان شمالی روز شنبه تعطیل است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ادارات و مدارس استان به علت برودت هوا و به منظور جلوگیری از مشکل تامین گاز، روز شنبه هفته آتی(۱۴ بهمن ماه) تعطیل است.

غلامرضا شفیق روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی استان، کاهش محسوس دمای هوا و کاهش فشار گاز محتمل است از این رو برای جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی، ادارات در اولین روز هفته آتی تعطیل است.

وی افزود: مدارس استان هم در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل است.

شفیق گفت: دستگاه های خدمات رسان از جمله جمعیت هلال احمر، مراکز درمانی و آتش نشانی از این تعطیلی مستثنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت کاری بانک ها در روز شنبه ۹ تا ۱۳ اعلام شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود برای جلوگیری از قطعی گاز در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند./ ایرنا

 تعطیلی برخی مدارس گلستان؛ مسدود شدن جاده خوش ییلاق و جنگل گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از تعطیلی برخی از مدارس فردا در شیفت صبح یا عصر خبر داد.

نعمت‌الله حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران و برودت هوا تصمیم گرفته شده برخی از مدارس در نقاط مختلف استان در شیفت صبح یا عصر مدارس در بستر فضای مجازی در شاد برگزار می شود.

وی تاکید کرد:در شهرستان گرگان مدارس روستای زیارت. در شیفت صبح تعطیل ودر بستر شاد برگزار و در علی آباد کتول مدارس دهنه زرین گل و مدارس دهنه محمد آباد در فضای شاد برگزارخواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام مدارس در همه مناطق شهر رامیان و روستاهای کوهستانی این شهرستان  ،ازادشهر مدارس  منطقه چشمه ساران ،گالیکش و کلاله مدارس ابتدایی و متوسطه اول ،در مرواه تپه و گلی داغ و در گنبد کاووس مدارس ابتدایی و متوسطه اول و مینودشت مدارس مناطق کوهستانی ودر شهرستان کردکوی مدارس حاجی آباد مدارس تعطیل و کلاس ها در فضای مجازی وشاد برگزار می شود.

وی افزود :مدارس در شهرستان های بندرترکمن،بندرگز،گمیشان و آق اقلا فردا بر پا است.

وی همچنین از مسدود شدن جاده خوش ییلاق آزادشهر خبر داد و تاکید کرد:مسیر جاده خوش ییلاق به سمت شاهرود به علت برودت هوا و همچنین جاده گلستان به خراسان شمالی بعلت بوران در منطقه امین آباد وبرای حفظ جان مردم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

قبل از این جاده توسکستان به سمت شاهرود هم بعلت برودت وبارشی برف مسدود شده بود.

 تعطیل مدارس همدان در تمام مقاطع تحصیلی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،به  اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان، فردا شنبه 1402/11/14 در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

 مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز شنبه 1402/11/14 تعطیل می باشد.

 مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

 جزئیات فعالیت مدارس لرستان در پی بارش برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان جزئیات فعالیت مدارس و ادارات این استان را در پی بارش برف تشریح کرد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به بارش سنگین برف در برخی از شهرهای لرستان، اظهار داشت: بارش برف‌وباران از روز گذشته در این استان آغاز شد.

او با بیان اینکه فعالیت مدارس لرستان در پی بارش برف‌وباران، در برخی از شهرها تعطیل اعلام شده‌است، افزود: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی در ازنا و الیگودرز به‌دلیل بارش برف فردا 14 بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به تداوم بوران در برخی از محورهای این استان، عنوان کرد: فعالیت ادارات در شهرستان‌های نورآباد، ازنا و الیگودرز فردا 14 بهمن با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه مدارس نورآباد فردا 14 بهمن در مقطع ابتدایی تعطیل است، بیان کرد: فعالیت سایر مدارس با اعلام فرمانداران شهرستان‌های لرستان با جزئیات تکمیلی اعلام می‌شود.

فعالیت سامانۀ بارشی سرد روز پنجشنه 12 بهمن‌ماه به جو لرستان وارد شده‌است و بارش برف‌وباران و وزش باد شدید در اغلب مناطق این استان را در پی دارد.

 فعالیت ادارات و مدارس ایلام فردا ساعت ۹ آغاز می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: فعالیت ادارات و دانشگاه ها و مدارس در حوزه ی شمالی استان به دلیل برودت هوا فردا،شنبه با تاخیر و ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مجید بیگلریان شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به برودت هوا و یخبندان،ادارات ، مدارس،دانشگاه ها و مهدهای کودک با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی گفت:این تاخیر دو ساعته شامل بانک ها نیز خواهد بود.

به گزارش تسنیم،حوزه ی شمال شامل شهرستانهای ایلام،سیروان، ملکشاهی، چرداول،چوار،ایوان،هلیلان و سرابله خواهند بود.

بارش باران و برف از عصر گذشته در استان آغاز و بنا به گزارش هواشناسی تا پایان امشب ادامه دارد.

 مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت صبح مقطع ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه فردا غیرحضوری شد.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از تعطیلی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی در 11 شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه خبر داد و اظهار داشت: همچنین مقطع متوسطه در این 11 شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: مدارس مقطع متوسطه در نوبت صبح شنبه در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو، تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

یگانه گفت: این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین نمی‌شود.

وی افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت بعدازظهر تمام مدارس استان و نیز فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها به روال عادی خواهد بود.

 مدارس برخی مناطق کاشان با تاخیر آغاز می‌شود

فرماندار کاشان از تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس کاشان خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، اظهار داشت: با توجه به بارش رحمت الهی بر منطقه کاشان و همچنین سردی و برودت هوا در مناطق کوهستانی، مدارس با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در ادامه ضمن تاکید بر اطلاع از وضعیت جوی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در هنگام تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر حتما وسایل ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

زارعی در تشریح تغییر در شروع به کار مدارس برخی از بخش‌های مناطق شهرستان کاشان گفت: مدارس بخش های برزک، نیاسر، قمصر و روستاهای بخش مرکزی در روز شنبه 14 بهمن 1402 با یک ساعت تاخیر آغاز بکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان از پوشش مناسب استفاده کنند، گفت: دانش‌آموزان حتما برای جلوگیری از هرگونه ابتلا به بیماری از پوشش زمستانی مناسب استفاده کنند تا در این زمینه از بروز هر گونه ابتلا به بیماری جلوگیری شود.

 تعطیلی مدارس ۴ شهر استان تهران روز شنبه ۱۴ بهمن

مدارس فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن در تمام مقاطع تحصیلی صبح شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ غیرحضوری هستند.

به گزارش تسنیم، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، پردیس، دماوند و رودهن در روز شنبه 14 بهمن 1402 به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

 تمامی مدارس استان سمنان فردا غیرحضوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تمامی مدارس استان فردا غیرحضوری شد.

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران و برودت هوا در سطح استان سمنان جلسه ستاد مدیریت بحران در استان تشکیل و غیرحضوری شدن مدارس یکی از مصوبات ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در سطع معابر عمومی ، تمامی مراکز چهاردهم بهمن ماه 1402 به‌صورت غیر حضوری و بر بستر شاد برگزار می‌شود.

گفتنی است بارش برف و کولاک از شب گذشته در سطح استان سمنان آغاز و سبب انسداد برخی از محورهای استان سمنان نیز شده بود.

 بارش برف مدارس نواحی هفتگانه مشهد را غیر حضوری کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:فعالیت‌های آموزشی مناطق و نواحی هفتگانه مشهد به دلیل بارش برف و یخبندان در نوبت صبح و عصر غیر حضوری شد.

امیر شوشتری درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا شنبه 14 بهمن ماه فعالیت آموزشی کلیه مدارس  نواحی هفتگانه مشهد مقدس، احمد آباد، رضویه، تبادکان، طرقبه و شاندیز در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش وتوانبخشی تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: فعالیت آموزشی کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نواحی هفتگانه مشهد، احمد آباد، رضویه، تبادکان، طرقبه و شاندیز در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

شوشتری تصریح کرد: هر گونه تعطیلی آموزش حضوری در مدارس سایر شهرستانهای خراسان رضوی اطلاع رسانی می شود.

 مدارس کردستان غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از غیرحضوری شدن مدارس خبر داد.

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و‌ عبور و‌ مرور، فعالیت تمام مدارس شهری در نوبت صبح و بعدازظهر در روز شنبه چهاردهم بهمن ماه جاری به صورت غیر حضوری و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

وی افزود: همچنین فعالیت کلیه مدارس روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا غیر حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در صورت تصمیم‌گیری درباره تعطیلی یا غیرحضوری بودن مدارس سایر شهرستان‌ها، از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناظمی‌جلال درباره نحوه فعالیت مراکز سنجش تصریح کرد: این مراکز تابع وضعیت اعلام شده مدارس ابتدایی شهرستان مربوطه بوده و در صورت غیرحضوری شدن مدارس، مراکز سنجش نیز تعطیل خواهد بود.

دیواندره

وی اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راه‌های روستایی، فردا فعالیت تمام مدارس شهر و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان اضافه کرد: همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است.

بیجار

وی عنوان کرد: با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

دهگلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر با موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا شنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان دهگلان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان سنندج

وی گفت: با موافقت فرماندار شهرستان سنندج به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد. همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است.

منطقه کرانی

وی افزود: با توجه به کولاک برف و برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

سقز

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: به علت برودت هوا و امکان یخبندان جاده‌ها و معابر با موافقت فرماندار ویژه شهرستان سقز (رئیس شورای آموزش و پرورش)، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد. همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها