ماجرای ارسال پیامک به رانندگان با جریمه میلیونی

کد خبر: 1278501

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماجرای ارسال پیامک به رانندگان با جریمه رانندگی بالای یک میلیون تومان از افزایش ساعت کار مراکز اجراییات در تهران خبر داد.

ماجرای ارسال پیامک به رانندگان با جریمه میلیونی

 سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره ماجرای ارسال پیامک به برخی رانندگان در مورد ضرورت پرداخت جرایم رانندگی بالای یک میلیون تومان و احتمال توقیف خودرو در نوروز اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهروندان می‌توانند هم به صورت الکترونیکی و هم با مراجعه حضوری نسبت به پرداخت جرایم خود تا پایان سال اقدام کنند.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر، در مرکز خدمات ترافیکی در بخش اجراییات و ستاد ترخیصی همکاران ما تا ساعت ۱۸ از شنبه تا روز چهارشنبه و روز پنج شنبه تا ساعت ۱۵ به صورت پیوسته در حال ارائه خدمات هستند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان لطفاً زمان خود را مدیریت کنند و نیازی به ازدحام جمعیت نیست، چرا که نوبت دهی به صورت الکتریکی انجام می‌شود.

سرهنگ کشیر ادامه داد: شهروندانی که نسبت به جرایم خود اعتراض دارد می‌توانند با مراجعه به مراکز مربوطه، شکایت خود را انجام دهند.مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها