آتش سوزی در پالایشگاه خصوص نفت آفتاب

کد خبر: 1279203

یک مقام مسوول گفت: حادثه حریق در پالایشگاه خصوصی نفت آفتاب در زمان تعمیرات و رفع اشکال یکی از کوره‌های این پالایشگاه رخ داده و هیچ حادثه ای در پالایشگاه نفت بندرعباس رخ نداده است‌.

آتش سوزی در پالایشگاه خصوص نفت آفتاب

یک مقام مسوول گفت: حادثه حریق در پالایشگاه خصوصی نفت آفتاب در زمان تعمیرات و رفع اشکال یکی از کوره‌های این پالایشگاه رخ داده و هیچ حادثه ای در پالایشگاه نفت بندرعباس رخ نداده است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز در رسانه‌ها خبری مبنی بر آتش‌سوزی در نفت بندرعباس منتشر شد که با پیگیری خبرنگار مهر از مسؤولان وزارت نفت هیچ گونه حادثه‌ای در این پالایشگاه رخ نداده و حادثه در پالایشگاه نفت آفتاب که پالایشگاه کوچک در نزدیکی پالایشگاه نفت بندرعباس، رخ داده است

پالایشگاه نفت آفتاب متعلق به بخش خصوصی است و به عنوان یک پالایشگاه کوچک با خوراک میعانات گازی محسوب می‌شود که در آن فرآورده‌های نفتی تولید می‌شود. این حادثه حریق پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس در زمان تعمیرات یکی از کوره‌های شرکت نفت آفتاب رخ داده است.

ظرفیت این پالایشگاه ۱۰ هزار بشکه است و متعلق به بخش خصوصی است‌.

جزییات حادثه حریق در یکی از پالایشگاه‌های خصوصی بندرعباس

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور جزییات حادثه حریق در یکی از پالایشگاه‌های خصوصی بندرعباس را تشریح کرد.

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه حریق یکی از پالایشگاه‌های خصوصی در بندرعباس گفت: حدود ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ کوره طرح توسعه فاز ۳ شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس که یک شرکت خصوصی است، دچار حریق شد که بلافاصله با حضور به موقع عوامل آتش‌نشان، اطفا شد.

وی افزود: در این حادثه ۳ نفر از مصدومان حادثه مذکور به مرکز درمانی شهید محمدی بندرعباس اعزام و یک نفر هم در محل فوت شده است.

ظفری گفت: به دلیل ورود به موقع عوامل امدادی و آتش‌نشان، خسارت جدی به مجموعه وارد نشده است و شرایط تحت کنترل است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد

حادثه در پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس تلفات جانی نداشت

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس اعلام کرد: حادثه حین تعمیرات در یکی از کوره‌های این شرکت بدون تلفات جانی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس اعلام کرد: این حادثه در زمان تعمیرات و رفع اشکال یکی از کوره‌های شرکت نفت آفتاب رخ داده است.

براساس این گزارش، در حادثه یادشده، ۲ نفر مجروح و به مراکز درمانی استان هرمزگان منتقل شدند.

روابط عمومی پالایشگاه بندرعباس ضمن تکذیب آتش سوزی این پالایشگاه اعلام کرد: در پالایشگاه بندرعباس هیچ‌گونه آتش سوزی رخ نداده و فرایند تولید پالایشگاه کاملاً طبق روال گذشته در جریان است. این پالایشگاه آمادگی کامل دارد تا با به حداکثر رساندن تولید خود، بنزین مورد نیاز مسافران نوروزی را تأمین کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها