تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

اطلاعیه فوری درباره تعطیلی مدارس فردا 28 و 29 فروردین | همه مدارس این استان ها دو روز تعطیل شد + اسامی استان ها

کد خبر: 1285607

جزئیات کامل از تعطیلی مدارس این استان ها فردا و پس‌فردا 28 و 29 فروردین ماه اعلام شد.

اطلاعیه فوری درباره تعطیلی مدارس فردا 28  و 29 فروردین | همه مدارس این استان ها دو روز تعطیل شد + اسامی استان ها

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فردا احتمال تعطیلی برخی از مدارس کشور وجود دارد و ممکن است فردا سه شنبه 28 فروردین مدارس روستایی تعطیل شود.

سامانه بارشی که وارد کشور شده است احتمال تعطیلی برخی از مدارس کشور را بالا برده است و در ادامه به جزئیات بارش باران در مناطق کشور خواهیم پرداخت.

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی تمامی مدارس شهرستان سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.

احمد بلندنظر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان جیرفت گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: به خاطر وقوع بارش، مدارس شهرستان جیرفت روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل می‌باشند.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش در جنوب و این سامانه شامل شهرستان جیرفت هم می‌شود؛ بنابراین با وجود پیش بینی ها که شدت آن در ۶ شهرستان جنوبی بیشتر خواهد بود؛ بنابراین تمامی دستگاه‌ها و خودروهای شهرستان به صورت آماده و در صورت نیاز ۶ شهرستان جنوبی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

بلندنظر با توصیه به مردم برای توجه نکردن به شایعات افزود: همه ادارات شهرستان آماده و جلسات ستاد بحران تشکیل و هشدارهای لازم داده شده و همه پای کار هستند.

تعطیلی مدارس کرمان فردا

در پی اعلام ستاد بحران شهرستان قلعه گنج در استان کرمان، اعلام شده است که به دلیل هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارندگی شدید همراه با تگرگ و جاری شدن مسیل‌ها، تمامی مدارس شهرستان قلعه گنج در دو روز فردا و پس فردا، یعنی روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه، تعطیل اعلام شده است. این تصمیم اتخاذ شده است به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناشی از بارش‌های فراوان و سیلاب‌های محتمل.

آموزش در این مدارس به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت تا دانش‌آموزان بتوانند به صورت امن از منزل خود درس بخوانند و از این طریق از تعلیم و تربیت خود پیگیری کنند.

همچنین، به دلیل شرایط نامساعد جوی در سایر شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، امکان تعطیلی سایر مدارس در این مناطق نیز وجود دارد. به همین دلیل، دانش‌آموزان و اولیا می‌توانند با پیگیری‌های لازم و اطلاع‌رسانی دقیق، از وضعیت تعطیلی مدارس خود آگاه شوند و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ادامه آموزش خود انجام دهند.

با ایجاد این تدابیر احترازی، امیدواریم که در مقابله با شرایط نامساعد جوی، امنیت و سلامتی هموطنان عزیز حفظ شود و هرگونه خسارتی از بین برود.

احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه ۲۸ فروردین

با بازگشت مسافران از تعطیلات نوروزی و بازگشایی ادارات و مدارس، کیفیت هوای تهران در سطح هشدار نارنجی قرار گرفته است. با این همه هنوز خبری از تعطیلی مدارس تهران منتشر نشده است.

کیفیت هوای شهر تهران در بیست و هفتمین روز فروردین ماه برای نخستین بار در شرایط هشدار نارنجی (ناسالم برای گروه های حساس) قرار گرفت.

با توقف سامانه بارشی و همچنین بازگشت تدریجی شهروندان تهرانی از مسافرت های نوروزی و افزایش تردد وسایل نقلیه شخصی در سطح شهر، شاهد کاهش کیفیت هوای تهران هستیم به گونه ای که شاخص لحظه ای کیفیت هوای شهر تهران امروز/ دوشنبه با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۹ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت که در این شرایط به کودکان، بیماران قلبی و ریوی و همچنین زنان باردار توصیه می شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فارس سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها