یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد

کد خبر: 1291139

در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.

یک کارخانه ماکارونی در تهران پلمب شد

 محمدحسین طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان این اداره کل در جریان بازرسی از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در استان تهران، خط تولید آن را، به دلیل تولید در زمان تعلیق پروانه استاندارد و نداشتن مدیر کنترل کیفیت، پلمب کردند.

طاهری افزود: در بازرسی مشترک بازرسان ادارات کل استاندارد، بهداشت، کار، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت از یک واحد تولیدکننده ماکارونی در شهرک صنعتی صفادشت، خط تولید آن را پلمب کردند.

وی ادامه داد: این واحد تولیدکننده به نام ماکارونی که پیش از این پروانه کاربرد نشان استانداردش تعلیق شده بود، به دلیل نداشتن مدیر کنترل کیفیت و تولید در زمان تعلیق پروانه، تخلف کرده و برای رسیدگی‌های قانونی، به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

بر اساس اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، طبق ماده ۱۵ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالاها و خدماتی، اجباری اعلام شود، تولید، توزیع، تمرکز و فروش این کالاها و خدمات بدون اخذ مجوز استاندارد ممنوع است و کالاهای مربوطه توقیف می‌شود./مهر

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها