قضات سلب صلاحیت شده معرفی شدند +اسامی

کد خبر: 863569

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از حجم بالای کار همکارانم خجالت می‌کشم که نمی‌توانیم کار ارزشمندی برایشان انجام دهیم، اما افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد.

قضات سلب صلاحیت شده معرفی شدند +اسامی

خبرگزاری فارس: سخنگوی قوه قضاییه گفت: از حجم بالای کار همکارانم خجالت می‌کشم که نمی‌توانیم کار ارزشمندی برایشان انجام دهیم، اما افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: از حجم کار قضات و استرس آن‌ها خجالت می‌کشم، زیرا در روز‌های تعطیل رسمی هم مشغول کار هستند.

وی افزود:، اما در عین حال افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد و یکی دو نفر حکم آن‌ها قطعی شده، اما عکس‌ها را ندارم.

وی گفت: رئیس شعبه دادگاه کیفری اصفهان محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی به سلب صلاحیت و انفصال دائم محکوم شد و ۲۲ مردادماه قطعی شد.

محسنی اژه‌ای گفت: مجید شکاری رئیس ۱۰۲۴ دادگاه کیفری دو تهران به اتهام اخذ رشوه محکوم به سلب صلاحیت قضایی شد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در قضاوت کفایت نمی‌کند تنها به سمت گناه نرویم باید تقوای بیشتری برای جایی که گناه را به طرف انسان هل می‌دهند وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی از پرونده‌ها مطرح میشود، اما همه مردم کامل در جریان آن قرار نمی‌گیرند مثلا مردم فکر می‌کنند گرفتند و بردند و تمام شد.

محسنی اژه‌ای گفت:، اما زمانی که مه افرید خسروی دستگیر شد حدود ۲۹۰۰میلیارد بدهی داشت و کل این مال به بیت المال برگشت و ۶۲۵ میلیارد تومان هم جزای نقدی گرفته شد و افراد دیگری هم در این پرونده که ۱۰۱ مورد حکمشان قطعی شده بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان از آن‌ها وصول شده و چند میلیارد هم جریمه شده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد