معاون وزیر کشور: ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور اجرا می‌شود

کد خبر: 917291

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار طرح زودبازده و کم هزینه اقتصادی و عمرانی در مناطق مختلف کشور کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون وزیر کشور: ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که به منظور دیدار با شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مسائل و مشکلات حوزه کاری آن‌ها به این استان سفر کرده بود گفت: ۴۰ هزار طرح زود بازده در کشور اجرا می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد که در این سفر علاوه بر نشست با مسؤولان شهری و روستایی استان از برخی پروژه‌های شهرداری گچساران دیدن کرد، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار طرح زودبازده و کم هزینه اقتصادی و عمرانی در مناطق مختلف کشور کلنگ‌زنی خواهد شد که کهگیلویه و بویراحمد هم از این طرح‌ها سهمی دارد.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها با مشارکت بسیج سازندگی کشور در مناطق شهری و روستایی سراسر ایران با هدف شتاب‌بخشی به توسعه این مناطق اجرا خواهد شد.

جمالی‌نژاد بیان کرد: این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی غیر از پروژه‌هایی است که از سوی استانداری‌های مختلف کشور در دست اقدام است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تفاهم‌نامه اجرای این طرح‌ها منعقد شده و هم اکنون در حال انجام فعالیت‌های مقدماتی عملیات اجرایی این طرح‌ها هستیم.

وی ابراز داشت: امسال اعتباری از محل تبصره ۲ ماده ۳۹ برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص نیافته، ولی از محل اعتبارات سال گذشته تعدادی ماشین آلات به آتش نشانی‌ها اختصاص داده شده است.

هم اکنون یکهزار و ۲۷۶ شهر و ۳۶ هزار روستای دارای دهیاری در کشور وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها