ماجرای حادثه تیراندازی در شاهرود

کد خبر: 938863

دقایقی پیش در حوالی خیابان فیض شاهرود صدای تیراندازی، باعث رعب و وحشت مردم شد.

ماجرای حادثه تیراندازی در شاهرود

خبرگزاری مهر: لحظاتی پیش و همزمان با عصر شنبه در خیابان فیض و در محدوده کشتارگاه شاهرود حادثه تیراندازی به وقوع پیوست که هنوز از جزئیات آن خبری مخابره نشده است.

نیرو‌های انتظامی هم اکنون در محل حادثه هستند تا دلایل وقوع این حادثه را بررسی کنند.

از سوی اهالی محل گفته می‌شود فرد یا افرادی که صورت خود را پوشانده بودند عامل این حادثه هستند، اما انگیزه یا هدف آن‌ها هنوز معلوم نیست.

تیراندازی ساعت ۱۹ شنبه رخ داده است.

گزارشی از درگیری و یا زخمی شدن کسی در مکان حادثه مخابره نشده است.

سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مأموران ناجا در حال حاضر در محل حادثه هستند، گفت: پلیس در حال تحقیق درباره حادثه است.

عوامل تیراندازی در شاهرود ۲ جوان نقاب دار بودند

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن تائید خبر تیراندازی در خیابان فیض این شهر گفت: دو جوان نقاب‌دار ضمن تیراندازی هوایی در این خیابان با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید خبر وقوع تیراندازی در شاهرود، بیان کرد: دو جوان سوار بر موتور غروب شنبه وارد خیابان فیض، منطقه پشت کشتارگاه و خیابان کاج شاهرود شده و در یک کوچه اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دو جوان نقاب‌دار بودند و در نتیجه چهره شأن شناسایی نشده است، ابراز کرد: انگیزه این افراد نیز هنوز مشخص نیست اما تحقیقات محلی توسط ناجا ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه علت تیر اندازی این افراد و سوژه مد نظر آنها مبهم است، ابراز داشت: در صورت حضور شاکی خصوصی در ناجا شاید بتوان نظر قطعی درباره این موضوع داد اما تا آن زمان نمی‌توان اظهار نظری قطعی کرد که آیا این افراد اصلاً هدفی را هم برای این کار دنبال می‌کردند یا خیر.

کریمی بیان کرد: مأموران ناجا با حضور در محل نسبت به هویت افراد تحقیقاتی را صورت داده‌اند.

وی افزود: به دلیل وقوع تیراندازی به صورت هوایی خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها