آخرین اخبار درباره امتحانات نهایی دانش‌آموزان

کد خبر: 967198

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: فردا امتحانات نهایی دانش‌آموزان در تمام استان‌ها حتی در استان‌هایی که مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل است، آغاز می‌شود.

آخرین اخبار درباره امتحانات نهایی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی درباره امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان‌هایی که فردا تعطیل هستند، اظهار کرد: امتحانات نهایی دی به قوت خود باقیست و فردا آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امتحانات نهایی به صورت کشوری و همزمان برگزار می‌شود، گفت: امتحانات نهایی حتی در استان‌هایی که مدارس آنها به دلیل آلودگی هوا تعطیل است، برگزار می‌شود.

ساکی افزود: امتحانات نهایی در مدارس داخل کشور برای 146 هزار و 896 دانش‌آموز در 1034 حوزه اجرا و 130 حوزه تصحیح و امتحانات نهایی در مدارس خارج از کشور برای 350 دانش‌آموز در 31 حوزه اجرا و 4 حوزه تصحیح سازمان‌دهی شده است.

وی اضافه کرد: امتحانات هماهنگ استانی که در دی ماه برگزار می‌شود در اختیار هر استان است که مسؤولان آموزش و پرورش استان تصمیم‌گیری می‌کنند.

آموزش و پرورش: امتحانات نهایی برقرار است/ امتحانات داخلی لغو شد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران تمام امتحانات نهایی و امتحانات آموزش از راه دور در زمان معین برگزار می‌شود. بر اساس نظر کمیته اضطرار آلودگی هوا و با توجه به تشدید آلاینده‌ها و بر اساس اعلام استانداری، همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران به‌جز فیروزکوه و دماوند در نوبت صبح و عصر تا پایان هفته جاری تعطیل است.

امتحانات داخلی پس از مصوبه شورای مدرسه و با اطلاع رسانی صحیح به دانش‌آموزان و اولیاء، در ایام غیرتعطیل دی‌ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است امتحانات نهایی و داوطلبان آزاد نیز بر اساس تاریخ اعلام شده بدون جابجایی برقرار می‌باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها