آخرین جزئیات شناسایی جانباختگان حادثه هوایی

کد خبر: 970314

رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا گفت: منتظر دریافت نمونه‌های پروفایل DNA یا حتی نمونه خون از بستگان درجه یک اتباع خارجی جانباخته در حادثه سقوط هواپیما اوکراینی هستیم.

آخرین جزئیات شناسایی جانباختگان حادثه هوایی

خبرگزاری فارس: سرهنگ کیوان جدیدفرد رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در خصوص آخرین اقدامات پلیس آگاهی در بحث شناسایی جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: تشخیص و شناسایی هویت اتباع خارجی جانباخته در حادثه هواپیمای اوکراینی در دستور کار این مرکز است و مأموران مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بلافاصله بعد از وقوع سانحه در محل حاضر شده و نسبت به جمع‌آوری اجساد و آثار اقدام کردند.

رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: هم اکنون ما منتظر دریافت نمونه‌های پروفایل DNA بستگان درجه یک اتباع خارجی هستیم و پلیس بین‌الملل در این خصوص هماهنگ شده که هر چه زودتر نمونه‌ها به دست ما برسد.

وی گفت:‌اگر کشوری نتواند نمونه DNA را در اسرع وقت تهیه کند مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا این آمادگی و دانش را دارد که بتواند به واسطه دریافت نمونه خون از بستگان درجه یک جانباختگان، پروفایل DNA را استخراج کرده و کارشناسی و تشخیص را انجام دهد.

سرهنگ کیوان‌فرد خاطرنشان کرد:‌کار شناسایی هویت جانباختگان ایرانی توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها