متلاشی شدن باند بین‌المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی

کد خبر: 994137

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بین المللی قاچاق با کشف ۵ کیلو و ۳۸۵گرم شمش طلا در شهرستان درمیان خبر داد.

متلاشی شدن باند بین‌المللی قاچاق طلا در خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم: سردار مجید شجاع صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان از انتقال یک محموله قاچاق طلا از طریق محور‌های مواصلاتی شهرستان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های عبوری خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را که با سرعت بالایی در حرکت بود شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران با اجرای طرح مهار خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۵ کیلو و ۳۸۵ گرم شمش طلای قاچاق کشف کردند و برابر نظر کارشناسان ارزش شمش‌های کشف شده ۳۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

شجاع با بیان اینکه انتقال این محموله توسط یک باند سازمان یافته انجام شده است تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار پلیس درمیان قرار گرفت که مأموران با انجام اقدامات فنی محل تردد آنان را شناسایی و به پلیس شهرستان گناباد اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه در عملیات ضربتی ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند تصریح کرد: در این عملیات‌ها ۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها