کشف دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم

کد خبر: 994759

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر خبر داد.

کشف دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم

خبرگزاری تسنیم: سردار سید محمود میرفیضی با اعلام خبر کشف دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودرو‌های صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، دو پارکینگ خصوصی همچنین با تلاش مأموران کلانتری‌های ۲۲ و ۲۴ "پردیسان" یک گاراژ دپو خودرو‌های صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها ۱۳۸ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شده است.

این مقام انتظامی این خودرو‌ها را شامل یک دستگاه خودروی زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا، یک دستگاه پژو ۲۰۸، ۳۵ دستگاه خودرو پراید، ۱۳ خودرو تیبا، پنج دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، چهار دستگاه تندر ۹۰، دو دستگاه نیسان، سه دستگاه ساینا، ۶ دستگاه کوئیک، دو دستگاه برلیانس، ۱۱ دستگاه خودرو ۲۰۶، ۳۱ دستگاه پرشیا، دو دستگاه رانا، دو دستگاه ۲۰۷ صندوق‌دار، هفت دستگاه پژو ۴۰۵، دو دستگاه آریسون، دو دستگاه هایما، پنج دستگاه سمند و یک دستگاه دنا برشمرد.

میرفیضی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها