کشف ۵ تن شیرخشک فاسد در کهریزک

کد خبر: 994818

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از کشف ۵ تن شیرخشک فاسد و فله در روستای قیصرآباد منطقه کهریزک خبر داد.

کشف ۵ تن شیرخشک فاسد در کهریزک

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از کشف ۵ تن شیرخشک فاسد و فله در روستای قیصرآباد منطقه کهریزک خبر داد.

سرهنگ اسماعیل کوهساریان اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یک کارخانه متروکه در روستای قیصر آباد تعدادی اقدام مشکوک نگهداری می‌کند، تیمی از مأموران عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در کارگاه متروکه با ۲۰۰ گونی بزرگ شیرخشک رو به رو شدند و شناسایی مالک این اموال را در دستور کار قراردادند تا اینکه فردی ۳۵ ساله که بعداً مشخص شد مالک کارگاه متروکه است به محل مراجعه کرد.

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک ادامه داد: متهم ابتدا خود را از نگهداری شیرخشک‌های فاسد و فله‌ای بی اطلاع می‌دانست، اما و در بازجویی‌ها وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد، عنوان کرد شیرخشک‌های فاسد و فله را یکی از دوستانش به نام حسن که به شهر کرمان سفر کرده از بازار جمع آوری کرده است.

سرهنگ کوهساریان با اشاره به اینکه علاوه بر ۲۰۰ گونی شیر خشک بسته‌های شیر خشک نیز کشف شد، گفت: متهم که چاره جز به اعتراف نداشت، اظهار کرد، وی به همراه همدستش قصد داشتند شیرخشک‌های فاسد شده را با مواد نگهدارنده دیگری مخلوط کنند و با بسته بندی جدید شیرخشک‌های فاسد را به فروش برسانند.

وی اضافه کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال و در بررسی‌های بیشتر کارشناسان مقدار شیرخشک‌های کشف شده را ۵ تن اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل بازجویی مقدماتی مالک کارگاه متروکه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: تجسس‌های پلیسی برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها