روایت احمد خاتمی از تهدید قاتل‌های جنبش سبز

کد خبر: 704364

دقیقاً عاشورای سال 88، تهران میدان جنگ بود، این طلبه ناچیز جنگ را هم دیده ولی خیابان‌های تهران میدان جنگ بود. بنده میدان هفت حوض نارمک اقامه نماز کردم، دیدم حلقه‌های حفاظت غیرعادی است.

روایت احمد خاتمی از تهدید قاتل‌های جنبش سبز
فارس: آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: در طول این 38 سال همه راه‌ها را رفته‌اند، ابتدا با آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی که می‌خواست سه روزه ایران را تصرف کند ولی دید نشد و بعد از 8 سال موفق نشد، دوم از راه 6 کودتا علیه نظام که تدارک دیدند و نشد، برخی کودتاها یک ربع مانده به کودتا خنثی شد و آخر تروریست‌ها را به جان مردم انداختند،
روایت احمد خاتمی از تهدید قاتلین جنبش سبز
وی گفت: منافقین 17 هزار بی‌گناه را اعم علما تا کشاورز و معلم و مادر و بچه را ترور کردند.تردیدی نبود که دشمن با نفوذ در داخل درپی براندازی بود، آن‌هم به نحوی حتی با اینکه اسمش را جنگ نرم گذاشته بودند ولی تحمل نکردند، در فتنه 88 آمدند پاسگاه خیابان نزدیک میدان آزادی را اشغال کردند و تعدادی را به شهادت رساندند، مسجد را به آتش کشیدند و هنوز نشانه‌هایش است.
وی افزود: دقیقاً عاشورای سال 88، تهران میدان جنگ بود، این طلبه ناچیز جنگ را هم دیده ولی خیابان‌های تهران میدان جنگ بود. بنده میدان هفت حوض نارمک اقامه نماز کردم، دیدم حلقه‌های حفاظت غیرعادی است، به خودم گفتم من این قابلیت را ندارم 3،4 حلقه حفاظت مستقر باشد. گفتند تهدید کردند اگر با سنگ توانستید خاتمی را بکشید با سنگ، نشد با گلوله کارش را تمام کنید. میدان جنگ یعنی چنین چیزی، اسمش درست است کودتای نرم بود ولی تحمل نکردند و تبدیل به کودتای سخت شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها