​عکس دیده نشده از شبنم قلی خانی | چه بر سر شبنم قلی خانی آمده ؟

کد خبر: 1144757

شبنم قلی خانی عکسی متفاوت از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است

​عکس دیده نشده از شبنم قلی خانی | چه بر سر شبنم قلی خانی آمده ؟

شبنم قلی خانی  عکسی با مادرش به مناسبت روز مادر منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و حواشی را در این رابطه ایجاد شده است . شبنم قلی خانی در برنامه خندوانه شرکت کرده و از اصالتش می گوید که کورد است و رامبد جوان از شبنم قلی خانی می خواهد که کلماتی را با زبان مادری اش بگوید که نظر تماشاچیان را به خود جلب می کند . شبنم قلی‌ خانی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. شبنم قلی خانی بازیگر پرکار و خوب کشورمان است. شبنم قلی خانی تا کنون در نقش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.وی با ایفای نقش حضرت مریم بین مردم شناخته شد و محبوبیت دو چندان پیدا کرد. شبنم قلی خانی طرفداران بسیاری دارد. شبنم قلی خانی ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد سال 1356 و آبان ماهی می باشد. او ازدواج کرده و یک دختر بنام شانا دارد. خانم قلی خانی درسال 1376 فعالیت هنری خودرا شروع کرد و فیلم مریم مقدس کـه محصول سال 1379 اسـت، نقطه شروع و استارت فعالیت حرفه ای او محسوب می‌شود. همچنین نخستین سریال وی، نخستین شب آرامش نام دارد. کارگردانی این مجموعه بـه عهده احمد امینی بود.

شبنم  قلی خانی بازیگری را از سال 1376 با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن با حضور در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی توانست به خوبی بدرخشد و  شناخته شود . وی در این فیلم نقش مادر حضرت مسیح را ایفا می نمود.سریال اولین شب آرامش به

قلی خانی از سال 2004 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری را به کودکان، برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد. اکنون ایشان در آکادمی آبان مشغول تدریس بازیگری هستند.

زندگی شبنم قلی خانی در خارج از کشور

وی به علت شغل همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر در سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و سال 96 به ایران بازگشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها