دریافت وام بانکی با سهام | شیوه وثیقه گذاری سهام

کد خبر: 1145498

بنابر اعلام معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، امکان دریافت تسهیلات با وثیقه سهام، برای سهامدارانی که در سجام ثبت‌نام کرده‌اند، وجود دارد.

دریافت وام بانکی با سهام | شیوه وثیقه گذاری سهام

  وام بانکی  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و ... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند.پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

  فرصت وثیقه‌گذاری سهام برای دریافت وام از طریق بانک‌ها برای سهامداران فراهم شده و آنها در آینده نزدیک می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های بانکی درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته محمد حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اگر سهامداری در سجام ثبت کرده باشد، می‌تواند سهم خود را وثیقه و از بانک تسهیلات اخذ کند. در این زمینه باید اپلیکشن و سامانه‌ای بانکی ایجاد شود که برخی از بانک‌ها به این سامانه متصل شده‌اند و امید می‌رود تا پایان فصل بهار تمام شبکه بانکی به این سامانه متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه سهامدار برای اخذ وام می‌تواند به بانک مربوطه در شهر و محله خود مراجعه کرده و حتی از طریق اپلیکشن بانک مربوطه سرویس مورد نظر را انتخاب کند، گفت: زیرساخت این کار از سوی شرکت سپرده‌‌گذاری مرکزی آماده شده و سمت دیگر کار یعنی بانک‌ها باید این زیرساخت و سرویس را ارائه دهند و فکر می‌‌کنم تا پایان فصل بهار این اتفاق رخ دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها