یارانه گوشت حذف شد | یارانه جدید چقدر است؟

کد خبر: 1145801

مجلس ۲۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه را مصوب ودر اختیار دولت قرار داده تا ارز ترجیحی را حذف کند و بجای آن در قالب یارانه ، این پول رابه مردم بدهد.البته دولت ، مجاز بود درباره ارز ترجیحی مثل گذشته عمل کند و یارانه نقدی پرداخت نکند.

یارانه گوشت حذف شد | یارانه جدید چقدر است؟

​دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید   دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

طبعا مردم مخالفت هایی خواهند داشت ولی توجه کنیم که طبق آمار ، الان نزدیک ۵ میلیون مهاجر خارجی داریم ،چه دلیلی دارد در این شرایط دشوار خودمان به مهاجرین ، یارانه پرداخت کنیم ؟

 اواخر سال گذشته بود که بهارستانی ها مجوز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دولت دادند، روزهای پایانی هفته قبل ، اعلام ناگهانی حذف یارانه گندم و آرد و به تعبیر دولتی ها ، «اصلاح» این یارانه که البته ، بدون اطلاع رسانی بهنگام و کافی انجام شد ، اعتراضات فراوان افکارعمومی و فراجناحی را برانگیخت که دامنه آن به بهارستان هم رسید.

طیفی از نمایندگان معتقدند ، دولت ، فقط درصدد حذف ارز ترجیحی است تا از فشار مالی آن خلاص شود اما برنامه آماده و مشخصی برای پیشگیری از فشار بر طبقات کم درآمد ندارد و به همین دلیل ، معیشت اکثریت مردم در تنگنای کمرشکنی قرار خواهد گرفت ، بویژه آنکه حذف ارز ترجیحی ، سوای نان ، برخی اقلام مهم سفره و مایحتاج روزانه مردم را نیز هدف قرار داده است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها