تصمیم جدید دولت برای یارانه جدید | یارانه جدید برای همه پرداخت میشود؟

کد خبر: 1147400

​هدفمندی یارانه ها اگر چه قانون مصوب مجلس است راهی جز اجرای آن وجود ندارد، اما همراه با این قانون که نوعی جراحی اقتصادی است باید اصلاحات ساختاری نیز در کشور دنبال شود.

تصمیم جدید دولت برای یارانه جدید | یارانه جدید برای همه پرداخت میشود؟

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک دهک از جامعه شامل دریافت یارانه جدید نخواهند شد و مردم مطمئن باشند، معوقات جاماندگان از یارانه اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود.

هدفمندی یارانه ها اگر چه قانون مصوب مجلس است راهی جز اجرای آن وجود ندارد، اما همراه با این قانون که نوعی جراحی اقتصادی است باید اصلاحات ساختاری نیز در کشور دنبال شود. اگر بر مردم تورم و هزینه های اضافی را تحمیل می کنیم باید در اشتغال و درآمد آنها هم گشایشی ایجاد کنیم اینکه بدون اصلاح ساختاری تن به جراحی ‌های اقتصادی دهیم، این جراحی ها منجر به مرگ اقتصاد کشور می‌شود.

لازم است همزمان با این جراحی‌ها کاهش هزینه‌های جاری، حذف دستگاه‌های اداری موازی، استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات، تمرکز زدایی ، اصلاح ساختار صندوق های بازنشستگی، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، کاهش وابستگی غذایی به خارج از کشور، افزایش عمق تولیدات صنعتی و معدنی، توجه به کاهش وابستگی در بخش های بهداشتی و درمانی، توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی کشور و ده‌ها اصلاح ساختاری در اقتصاد کشور مورد توجه قرار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها