​اطلاعیه مهم دولت برای یارانه جدید | جاماندگان یارانه بخوانند

کد خبر: 1147853

در پی دستور ریاست جمهوری در خصوص بررسی وضعیت کلیه هموطنانی که تاکنون یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم اطلاعیه ای صادر کرد.

​اطلاعیه مهم دولت برای یارانه جدید | جاماندگان یارانه بخوانند

​ دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای  یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت  یارانه جدید آغاز شد.به هر نفر از مشمولان یارانه جدید 400 هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارت پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

 بر اساس این اطلاعیه آن دسته از هموطنانی که تاکنون اصلا یارانه دریافت نمی کرده اند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند می توانند برای ثبت نام به منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه ای که نیاز به بررسی وضعیت خانوار خود دارند دعوت می‌شود که ابتدا به سایت  my.gov.ir مراجعه و  بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را استعلام نمایند.

در اطلاعیه دولت آمده است که چنانچه هموطنان عزیز به دهک اعلام شده و قطع یارانه خود اعتراض دارند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه نمایند و در صورت پذیرش اعتراض، یارانه دهک خانوارهای جدید از اردیبهشت ماه ۱۴٠۱ پرداخت خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها