قیمت دلار ثابت شد! | قیمت دلار در بازار امروز

کد خبر: 1148182

​امروز دلار در بازار متشکل با ۲۵,۵۱۴ (بیست و پنج هزار و پانصد و چهارده ) تومان معامله شد

قیمت دلار ثابت شد! | قیمت دلار در بازار امروز

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد. طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار خواهد داشت. مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد.

امروز دلار در بازار متشکل با  ۲۵,۵۱۴ (بیست و پنج هزار و پانصد و چهارده ) تومان معامله شد.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۲۵,۵۱۴ ۰.۰۰ ۰ 11:23

۲۵,۵۱۴ ۱۶ ۰.۰۶ روز قبل

۲۵,۴۹۸ -۵۶.۰۰ -۰.۲۲ ۲ روز پیش

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند. با این حال، این تعادل در دفعات گذشته در سطوح قیمتی پایین تر برقرار شده بود و بازار پس از یک دوره ثبات کوتاه مدت، بار دیگر با قدرت نمایی افزایشی ها مواجه شده بود. به نظر می رسد در شرایط فعلی نیز حداقل کاهشی ها دست بالاتر را در بازار ندارند و به واسطه شرایط تورمی و اخبار روزانه افزایش قیمت ها، انتظارات درباره رشد بیشتر دلار بالا رفته است.

در این شرایط، در صورتی که دلار به زیر محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بازگردد، کمی انتظارات افزایشی تعدیل خواهد شد. با این حال، برای کاهش سطح انتظارات افزایشی در بلندمدت، بازار نیاز به مدیریت انتظارات دارد و حداقل در اوضاع کنونی، معامله گران احساس نمی کنند که سیاست گذار برنامه مشخصی برای عبور از مشکلات اقتصادی و تعدیل انتظارات را داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها