توزیع بسته معیشتی بین مردم | چه کسانی بسته معیشتی می گیرند؟

کد خبر: 1148184

محمد حسن رجبی،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت:به همت شهرداری،خیرین و سازمان های مردم نهاد، ۶۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

توزیع بسته معیشتی بین مردم | چه کسانی بسته معیشتی می گیرند؟

​ اجرای بسته معیشتی  دولت در دو مرحله‌ی (مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و مددجویان) و سیاست جبرانی کارکنان دولت اجرایی شد. برای کمک به وضعیت بهبود معیشت بسته معیشتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه های هدف پرداخت خواهد شد. بسته معیشتی ویژه ابتدا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و تعلق گرفت.همچنین، بسته معیشتی نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان،  پیش بینی شد .در ادامه به آخرین خبر از بسته معیشتی می پردازیم.

محمد حسن رجبی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته  این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته‌های حمایتی و معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش سامانه سمات محلات ۲۰ گانه توزیع شد.

 به گفته وی، این اقدام با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای خانواده های نیازمند شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب، روغن، چای، قند و شکر،خرما، تن‌ماهی بوده با  ارزش ریالی آن ۴۵۰ میلیون تومان انجام شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها