شگفتانه دولت برای یارانه بگیران | مبلغ یارانه معیشتی خرداد افزایش یافت؟

کد خبر: 1150918

​یارانه خرداد به حساب برخی از سرپرستان خانوارها واریز شده و برخی دیگر هنوز این یارانه را دریافت نکرده‌اند. اما نکته مهم این است که این یارانه هنوز قابل برداشت نیست.

شگفتانه دولت برای یارانه بگیران | مبلغ یارانه معیشتی خرداد افزایش یافت؟

پرداخت یارانه معیشتی تجمیعی تصویب شده است. یارانه معیشتی ترکیبی است از چند یارانه که مجلس تصویب کرده است. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. میزان افزایش یارانه معیشتی در سال آینده را در ادامه این خبر می خوانید. یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

یارانه خرداد به حساب برخی از سرپرستان خانوارها واریز شده و برخی دیگر هنوز این یارانه را دریافت نکرده‌اند. اما نکته مهم این است که این یارانه هنوز قابل برداشت نیست.

۱۹ اردیبهشت ماه اولین مرحله از یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه‌ای که دو روز بعد یعنی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت شد.

به گزارش منیبان، همزمان با واریز کمک معیشتی اردیبهشت ماه، یارانه دوم خرداد هم به حساب برخی از خانوارها واریز شد اما برخی دیگر هنوز پیامک واریز نوبت دوم خرداد ماه را دریافت نکرده‌اند. البته شرایط برای هر دو گروه یکسان است چون یارانه خرداد هنوز قابل برداشت نیست و زمان دقیق برداشت یارانه خرداد ماه اعلام نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها