قرعه کشی ایران خودرو متوقف شد؟ | تحویل این خودرو ها بدون قرعه کشی به این افراد

کد خبر: 1167605

در این رابطه شرکت سایپا اخیرا اعلام کرد که تولیدات این شرکت به میزانی رسیده که دیگر مشمول قرعه کشی نباشند؛ بنابراین ثبت نام و پرداخت وجه برای مشتریان کافی است

قرعه کشی ایران خودرو متوقف شد؟ | تحویل این خودرو ها بدون قرعه کشی به این افراد

زمان دقیق قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو  در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است. ایران خودرو از فردا شیوه جدید ثبت نام قرعه کشی خودرو ایران خودرو را آغاز کرده است.

تا به خودروی دلخواه شان در سبد محصولات این شرکت برسند. پس از آن هم ایران خودرو و بهمن موتور اعلام کردند که بخشی از محصولات خود را بدون قرعه کشی می‌فروشند.

بررسی سامانه فروش سایپا نشان می‌دهد که می‌توان بدون قرعه کشی و با ثبت نام و پرداخت وجه، خودروهایی همچون سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، شاهین، وانت پادرا، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز، ساینا S، کوییک با رینگ فولادی، کوییک S، کوییک دو رنگ، کوییک دو رنگ اتوماتیک را خریداری کرد.

البته نارنجی پوشان جاده مخصوص سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، شاهین و کوییک با رینگ فولادی را به دو صورت فروش فوری و پیش فروش، وانت پادرا، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز به صورت فروش فوری و ساینا S، کوییک S، کوییک دو رنگ و  کوییک دو رنگ اتوماتیک را صورت پیش فروش عرضه کرده است.

اما با این وجود بخشی از خریداران به انتقاد از طرح تازه سایپا پرداخته و مدعی اند که این شرکت هنوز خودروهای قبلی که در فرایند قرعه‌کشی فروخته را تحویل آن‌ها نداده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها