کارهایی که هم ارزش ورزش هستند

کد خبر: 623293

محققان با بررسی ٦٠٠ آمریکایی به این نتیجه رسیدند که یک سبک زندگی فعال به اندازه کلاس‌های ورزشی در حفظ سلامت انسان و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و خطر ابتلا به دیابت نوع ٢، بیماری‌های کرونر قلب و سکته مغزی را بالا می‌برند.

کارهایی که هم ارزش ورزش هستند
کارهایی هم ارزش ورزش
سرویس سبک زندگی فردا: فعالیت‌هایی که با کشش‌های کوتاه همراه هستند مانند بالا رفتن از پله و جمع‌آوری برگ‌های حیاط می‌توانند به اندازه رفتن به ورزشگاه برای سلامت شما موثر باشند. متن زیر را به نقل از کرمانی بخوانید.
محققان با بررسی ٦٠٠ آمریکایی به این نتیجه رسیدند که یک سبک زندگی فعال به اندازه کلاس‌های ورزشی در حفظ سلامت انسان و پیشگیری از بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا و عواملی که منجر به نشانگان متابولیک می‌شوند و خطر ابتلا به دیابت نوع ٢، بیماری‌های کرونر قلب و سکته مغزی را بالا می‌برند؛ موثر است. به همین علت متخص‌صان توصیه می‌کنند از هر فرصتی برای فعال بودن استفاده کنید و حتی به جای اینکه نشسته با تلفن صحبت کنید در حال راه رفتن حرفتان را بزنید.
٤٣ درصد کسانی که ورزش‌های کوتاه انجام می‌دهند به حد دستورالعمل فعالیت‌های ورزشی که نیم ساعت در روز است می‌رسند. اما تنها ١٠ درصد از کسانی که به جلسات طولانی‌تر ورزشی می‌روند به این حد ورزش روزانه می‌رسند. جالب است بدانید ٤٠ درصد از بزرگسالان با داشتن فعالیت‌های روزانه‌شان توانسته‌اند به حد دستورالعمل فوق برسند.
متخصصان می‌گویند که این روش طبیعی‌تری برای ورزش است؛ تنها کافی است برای انجام هر کاری حتی خرید روزانه‌تان از اتومبیل و وسایل نقلیۀ دیگر استفاده نکنید آن‌وقت می‌بینید که با کمی راه رفتن بیشتر و رسیدن به نیم ساعت ورزش روزانه توانسته‌اید تا حد زیادی به سلامتی بیشتر دست پیدا کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها