با خوردن این ماده غذایی یک خواب آرام را تجربه کنید

کد خبر: 637560

آخرین مطالعات علمی حاکی از این است که گردو در کمک کردن به داشتن خواب آرام به دور از هرگونه تنش اهمیت زیادی دارد، زیرا گردو یک منبع طبیعی تأمین هورمون «ملاتونین»، است که حس خواب‌آلودگی فرد را افزایش می‌دهد و مسئولیت تنظیم خواب در بدن را به عهده دارد.

با خوردن این ماده غذایی یک خواب آرام را تجربه کنید
سرویس بین‌الملل فردا: روزنامه «رأی الیوم»، به نقل از اخرین مطالعات دانشمندان جهان غرب، می‌گوید خوردن مقداری گردو قبل از خواب می‌تواند یک خواب آرام و بدور از استرس را برای افراد به ارمغان بیاورد.
چرا قبل از خواب باید گردو بخوریم؟
علاوه بر منافع فوق‌العاده زیاد گردو، این ماده سرشار از مواد معدنی در درمان بیماری‌های قلب و عروق نقش عمده دارد، و به عنوان یک منبع مهم اسید چرب امگا۳ که ضدالتهاب است، به شمار می‌رود.
آخرین مطالعات علمی حاکی از این است که گردو در کمک کردن به داشتن خواب آرام به دور از هرگونه تنش اهمیت زیادی دارد، زیرا گردو یک منبع طبیعی تأمین هورمون «ملاتونین»، است که حس خواب‌آلودگی فرد را افزایش می‌دهد و مسئولیت تنظیم خواب در بدن را به عهده دارد. از این رو، پزشکان توصیه می‌کنند هر شب قبل از خواب، مقدار کمی گردو خورده شود که در افزایش سطح هورمون ملاتونین خون، خواب سریع و آرام، و با کیفیت کمک می‌کند.
درست است که گردو حاوی چربی و کالری بالایی است، ولی چربی آن مفید است.
شایان ذکر است که هر ۵۰ گرم گردو دارای ۳۲۷ کالری است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها