منبع درآمد آیت الله هاشمی کجا بود؟

کد خبر: 1031871

حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ی هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.

منبع درآمد آیت الله هاشمی کجا بود؟

خبرآنلاین: زندگی آیت الله هاشمی همواره محل نقد طیف مخالفان او بود. برخی آیت الله را تجمل گرا می‌دانستند، اما روایت چهره‌های نزدیک به آن مرحوم متفاوت از این نقد‌ها بود.

حسین مرعشی در سال ۸۴ که آیت الله هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری شده بود، در گفتگویی گفته است: اتهام تجمل‌گرایی هاشمی و خانواده او را ظلم بزرگی دانست که برای اولین بار در سال‌های آغاز انقلاب توسط منافقین طرح می‌شد.

مرعشی با بیان اینکه این اتهامات امروز توسط عده‌ای که ممکن است دوستدار نظام باشند، اما یا تحریک شده‌اند و یا هیچ اطلاعاتی ندارند مطرح می‌شود، گفت: همه‌ی آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ی هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.

وی می‌گوید: آیت الله هاشمی در زندگی شخصی خود هیچگاه متکی به استفاده از وجوهات و پول گرفتن از دیگران نبود و از طریق زندگی کشاورزی که از خانواده‌اش ارث برده بود، زندگی‌اش را می‌چرخاند و هم‌اکنون به جرات می‌گویم که هیچ چیز بیشتر از قبل از انقلاب ندارد و حتی کمتر هم شده است. هاشمی نه هزینه‌های آن‌چنانی برای کت و شلوار می‌دهد و نه برای منزل، اگر هم به منزل ایشان بروید خواهید دید هنوز هم برای میهمان یا خودش چایی می‌ریزد و یا خانمش.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها