آسوشیتدپرس خبر خود را اصلاح کرد

کد خبر: 293288

ساعتی پس از انتشار تکذیبیه از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری آسوشیتدپرس، این خبرگزاری بخش‌هایی از متن مصاحبه را اصلاح کرد.

فارس: در پی تکذیب نقل قول منتشر شده از «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در خبرگزاری آسوشیتدپرس، این خبرگزاری متن خبر خود را اصلاح کرد.
آسوشیتدپرس چند ساعت قبل گزارش داده بود که ایران قصد دارد در مذاکرات هفته آینده در ژنو از اورانیوم 20درصد مازاد بر نیاز خود به عنوان برگ چانه‌زنی استفاده کند. این خبرگزاری آمریکایی ساعتی پس از انتشار تکذیبیه رئیس مجلس، متن خبر خود را تغییر داد. آسوشیتدپرس در گزارش جدید عبارت «برگ چانه‌زنی» را حذف کرده و نوشته است ممکن است ایران حاضر شود در مذاکرات هفته آینده در مورد «مازاد» اورانیوم بحث کند. در این گزارش، اشاره شده که لاریجانی به زبان فارسی و به واسطه مترجم خود به آسوشیتدپرس گفته است: می‌دانید، ما مقداری مازاد داریم، مقداری که لازم نداریم. اما می‌توانیم در مورد آن بحث‌هایی داشته باشیم. رئیس مجلس شورای اسلامی که در حاشیه اجلاس بین‌المجالس صحبت می‌کرد، در مورد اینکه آیا این امر قابل مذاکره است، گفت: در روند مذاکرات، بله، موارد می‌توانند مطرح شوند و آن‌ها می‌توانند در موردش بحث کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها