اسلام اجازه نمی‌دهدسرتسلیم فرود آوریم

کد خبر: 304667

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در سخنان خود در مراسم هفته بسیج تاکید کرد که اصول و آرمان اسلام و انقلاب اجازه نمی‌دهند که در برابر کسانی که خیرخواه نیستند سر تسلیم فرود آوریم.

فارس: علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مراسم روز بسیج در سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: اصول و آرمان اسلام و انقلاب اجازه نمی‌دهد که مسئولین و ملت در برابر افرادی که برای انقلاب خیرخواهی ندارند سر خم کنن و تسلیم شوند.

وی افزود: ما انقلابی داریم که یک انقلاب اخلاقی است و علی‌رغم فراز و فرودی که داشته در مجموع توانست روال اخلاقی خود را حفظ کند.

صالحی افزود که علی‌رغم مشکلات موجود، در نهایت راه را گم نکردیم و با رهنمود رهبری در راه انقلاب باقی ماندیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان همچنین اضافه کرد: نتیجه این انسجام و توکل به خدا، دیروز در مذاکرات مشخص شد و همان‌طور که می‌گفتیم سال 92 سال درو کردن تلاش انقلاب است آینده‌ای تابناک در انتظار جوانان است.

بنده از همه عزیزانی که در راه انقلاب از گذشته تا به امروز خشتی بر روی خشتی گذاشتند تشکر می کنم و همچنین از همه دوستانی که در بحث فناوری هسته ای از جمله مدیران سابق و افراد تصمیم ساز سیاسی و سربازان گمنامی که حتی در چنین برنامه هایی ظاهر نمی شوند و از همه افرادی که در صحرای سوزان و سرمای زمستان از انقلاب پاسداری می‌کنند و ما کمتر سراغ آنها می رویم، تشکر می کنم.

صالحی ادامه داد: نتیجه این راه این شد که علیرغم همه فشارها مردم در 24 خرداد به یک افتخار سیاسی دست پیدا کردند و در زمانی که هیچ کسی فکر نمی‌کرد و با وجود اینکه ارزش پول ملی آنها به یک سول تنزل یافت بیش از 70 درصد در انتخابات شرکت کردند و اعلام کردند که در سیاست داخلی و خارجی به دنبال چه چیزیهستند.

اگر ملتی اراده کند که از حیات طیبه برخوردار باشد قطعا دست تقدیر به همراه آنها خواهد بود که ملت ایران به این مهم دست یافتند.

صالحی همچنین تصریح کرد: در بحث هسته ای اگر به دو کشور لیبی و کره جنوبی توجه کنیم مشاهده می‌کنیم که لیبی کاملا بحث را وا داد و وضعیت کره شمالی هم که مشخص است اما در بحث هسته ای ایران مسئولین با نقش آفرینی خود به دنبال حل این مسئله هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها