عقب نشینی کامل داعش از جنوب دمشق

کد خبر: 356298

مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان جولانگاه اتباع تاجیک برای عقده گشایی، نقش آتش بس در استان حمص، توافقات جدید در ریف دمشق و عقب نشینی کامل داعش از جنوب دمشق اشاره کرد.

فارس: مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان جولانگاه اتباع تاجیک برای عقده گشایی، نقش آتش بس در استان حمص، توافقات جدید در ریف دمشق و عقب نشینی کامل داعش از جنوب دمشق اشاره کرد .

سوریه و عراق جولانگاهی جهت عقده گشایی اتباع تاجیک

اتباع کشورهای آسیای میانه و قفقاز خصوصاً کشور تاجیکستان به علت نبود فضا جهت انجام فعالیت‌های سیاسی، سوریه و عراق را جولانگاه مناسبی برای عقده گشایی خود دیده‌اند .

ن قض آتش‌بس کوی «الوعر»/نشست فوق العاده و فوری استاندار حمص

منابع آگاه در کمیته‌های آشتی ملی استان حمص با اشاره به نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح در کوی «الوعر»، از نشست فوق العاده و فوری استاندار حمص در این خصوص خبر دادند .

توافقات جدید گروه‌های مسلح در ریف دمشق/ عقب‌نشینی کامل داعش از جنوب دمشق

منابع میدانی سوری با اشاره به توافقات جدید گروه‌های مسلح مستقر در ریف دمشق، از عقب‌نشینی کامل گروه تکفیری «داعش» از ریف جنوبی دمشق خبر دادند .

شهرک‌های «الزبدانی» ریف دمشق به آشتی ملی ملحق شدند

رئیس کمیته‌های آشتی ملی سوریه از ملحق شدن تمام شهرک‌ها و روستاهای منطقه «الزبدانی»، در ریف دمشق به روند آشتی ملی خبر داد و گفت به زودی خبر امضای توافقنامه‌های مربوط منتشر خواهد شد .

تحریم دو شرکت به اتهام فروش نفت به سوریه

اتحادیه اروپا اموال دو شرکت را به اتهام فروش نفت به دولت سوریه توقیف کرد .

تلاش 300 فرد مسلح برای نقض آتش‌بس الوعر/آتش‌بس همچنان برقرار است

رئیس کمتیه آشتی ملی حمص در خصوص خبر منتشره درباره آتش‌بس نقض شده در کوی الوعر حمص، توضیح داد که 300 تروریست تلاش داشتند، آتش‌بس حاکم بر این منطقه را نقض کنند که با شکست مواجه شدند .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها