دیدار سیسی با پوتین در سوچی/عکس

کد خبر: 360353

رئیس‌جمهور مصر امروز (سه‌شنبه) برای بحث و گفتگو با همتای روسی خود در خصوص اوضاع خاورمیانه و روابط میان قاهره و مسکو وارد شهر سوچی شد.

دیدار سیسی با پوتین در سوچی/عکس
ایسنا: رئیس‌جمهور مصر امروز (سه‌شنبه) برای بحث و گفتگو با همتای روسی خود در خصوص اوضاع خاورمیانه و روابط میان قاهره و مسکو وارد شهر سوچی شد. به گزارش شبکه خبری روسیه الیوم، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر در اولین سفر رسمی خود به روسیه، امروز (سه‌شنبه) وارد شهر سوچی در جنوب این کشور شد و مورد استقبال سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در فرودگاه شهر سوچی قرار گرفت.
قرار است سیسی با ولادیمیر پوتین در مقر ریاست جمهوری روسیه در شهر سوچی دیدار و با وی در خصوص مهم‌ترین مسائل منطقه‌ای و همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور بحث و گفتگو کند. دفتر اطلاع رسانی کرملین نیز اعلام کرد که دو طرف در این دیدار در خصوص تحکیم روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور و بحران‌های خاورمیانه از جمله اوضاع نوار غزه، لیبی، سوریه و عراق و همچنین مبارزه با تروریسم بین‌المللی بحث و گفتگو خواهند کرد. به گزارش دفتر مذکور دو طرف همچنین در خصوص تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی و گردشگری بحث و گفتگو خواهند کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها