بیادی:اصولگرایان در انتخابات مجلس به وحدت نمی رسند

کد خبر: 463401

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات آینده به وحدت نمی‌رسند گفت که در انتخابات مجلس آینده شانس پیروزی مستقل‌ها و معتدلین بیشتر از باندهای اصولگرا و اصلاح طلب است.

ایسنا: حسن بیادی اظهار کرد: در حال حاضر احزاب اصولگرا به تفاهمی نرسیده‌اند البته گروه‌های خاصی که به صورت باندی و جزیره‌ای در بین احزاب اصولگرا در حال فعالیت هستند اقدامات‌شان را انجام می‌دهند و احتمال رسیدن به تفاهم در بین آن‌ها وجود دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات به وحدت نمی‌رسند گفت: ممکن است باندهای اصولگرا به وحدت برسند. یعنی چند حزب اصولگرا دور یکدیگر جمع شوند و باندی را تشکیل دهند و بعد لیست واحد بدهند. به این دلیل از واژه باند استفاده می کنم که این احزاب بعد از پیروزی پاسخگوی مردم نیستند.
وی افزود: حزب و گروهی که بعد از پیروزی در انتخابات مسئولیت کارهایش را قبول نمی کند، باند است و به همین خاطر مسئولیت رفتار کسانی که از آن‌ها حمایت کرده را قبول نمی‌کند.
دبیرکل جمعیت آبادگران در ادامه عدم کارکرد حزبی در دولت و پارلمان‌های کشور را یکی از معضلات در جامعه سیاسی دانست و گفت: انتخابات در کشور ما حزبی برگزار نمی‌شود. الگویی که در هیچ جای دنیا وجود ندارد. البته این الگو در حکومت های دیکتاتور و پادشاهی و حکومت هایی که دموکراسی را قبول ندارند در پیش گرفته می‌شود.
بیادی در مورد ترکیب آینده مجلس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید شانس پیروزی مستقل‌ها و معتدل ها بیشتر از باندهای اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات آینده است از این رو مجلس بعدی مجلس معتدلین است.
وی افزود: یکی از دلایل تشکیل مجلس معتدلین در دوره بعد توافق ایران و 1+5 و اجرایی شدن برجام است. این بدان معناست که افراط گرایان باید در رفتار و منش خود اصلاحات جدی را انجام دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها