شایعه نهایی شدن لیست ائتلاف اصولگرایان تا امشب

کد خبر: 489124

خبرگزاری تسنیم مدعی شده است لیست نهایی 30نفره اصولگرایان در تهران را در اختیار دارد که این لیست متشکل از 4 نامزد روحانی و 6 نامزد زن است؛ 16 نفر از اسامی حاضر در لیست ائتلاف سراسری اصولگرایان از نمایندگان مجلس نهم و 14 نامزد دیگر از کاندیداهای جدید، جوان و دانشگاهی هستند.

سرویس سیاسی فردا: 23 روز تا زمان رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است؛ گروه‌های سیاسی در حال نهایی کردن آرایش انتخاباتی خود هستند؛ طبق شنیده ها گروه‌های اصلاح‌طلب به صورت فعال در این انتخابات شرکت خواهند کرد. از سوی دیگر رایزنی اصولگرایان برای نهایی شدن لیست ادامه دارد.
رایزنی‌های نهایی برای ارائه لیست واحد
محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد: ائتلاف اصولگرایان در حال رایزنی‌ های نهایی برای ارائه لیست سراسری اصولگرایان است و امیدواریم در اولین فرصت این لیست را در اختیار مردم قرار دهیم.
باهنر با انتقاد از برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره مصادیق لیست اصولگرایان و با بیان اینکه هیچ گروه و یا جریانی در جبهه اصولگرایی مخالف روند وحدت فعالیت نمی‌کند، تأکید کرد: اصولگرایان وحدت را یک اصل ضروری می‌دانند. وی اعلام کرد: فهرست اصولگرایان ۱۶ یا ۱۷ بهمن اعلام شود.
ائتلاف اصول‌گرایان به لیست ۳۰ نفره نزدیک شده
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش عزت ملی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز لیست قطعی نشده و به لیست 30 نفره نزدیک شده‌ایم و درباره برخی‌ها هنوز مباحثی مطرح است.
آیت‌الله موحدی‌کرمانی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار لیست 31 نفره تهران که در برخی رسانه‌ها مطرح شده، تاکید کرد: خیلی مطالب منتشر می‌شود و نباید این مطالب را باور کرد. بنده نیز از این لیست 31 نفره خبر ندارم و آن را تکذیب می‌کنم.
۵ تا ۷ نفر خانم در لیست اصولگرایان
محمد عباسی، عضو جبهه یکتا درباره نحوه و تعداد انتخاب داوطلبان زن در لیست اصولگرایان، گفت: همواره در لیست اصول‌گرایان سهمیه‌ای به بانوان اختصاص داده می‌شود که به نظر می‌رسد افرادی که در شاخص‌ها نمره بالاتری را کسب می‌کنند احتمالا بین 5 تا 7 نفر در لیست قرار بگیرند.
۸۰ درصد لیست اصول‌گرایان در تهران مشخص شد
غلامعلی حدادعادل، سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان در حاشیه همایش صدای رویش‌های انقلاب اسلامی درباره تکمیل لیست اصول‌گرایان، اظهار داشت: 80 درصد لیست اصول‌گرایان در تهران مشخص شده است. وی در پاسخ به این پرسش که «آیا لیست تهران به 56 نفر رسیده؟» گفت: شاید هم این‌ تعداد کمتر باشد. وی درباره سرلیست اصول‌گرایان خاطرنشان کرد: سرلیست مهم نیست و این از مسائل فرعی است.
همچنین حداد عادل در واکنش به انتشار لیست های متعدد از سوی رسانه ها اعلام کرد: تا قبل از تأیید نهایی فهرست اصولگرایان در جلسه شورای مرکزی ائتلاف، اسامی مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها صرفاً گمانه‌زنی است.
در این راستا در حالی که اعضای ائتلاف اصولگرایان از نهایی نشدن لیست خبر می دهند خبرگزاری تسنیم مدعی شده است لیست نهایی 30نفره اصولگرایان در تهران را در اختیار دارد که این لیست متشکل از 4 نامزد روحانی و 6 نامزد زن است؛ 16 نفر از اسامی حاضر در لیست ائتلاف سراسری اصولگرایان از نمایندگان مجلس نهم و 14 نامزد دیگر از کاندیداهای جدید، جوان و دانشگاهی هستند. طبق این خبر این لیست تا امشب نهایی خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها