توسعه موشکی ایران قابل گفت‌وگو نیست

کد خبر: 523784

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استقرار سامانه موشکی ناتو در رومانی به نوعی مقابله با توان موشکی ایران است و ناتو هم نگران روسیه و هم نگران ایران است به جهت اینکه محور مشترکی در حال شکل گیری است.

خبرگزاری ایسنا: سید حسین نقوی حسینی در خصوص استقرار سامانه موشکی در رومانی اظهار کرد: برآوردی که از تحرکات ناتو در شرق به عمل می‌آید این است که ناتو هم نگران روسیه و هم نگران ایران است؛ نگران ایران به جهت اینکه سردمدار مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه است و این پیام برد داشته و اثر می‌گذارد .

وی افزود:‌ اینکه ناتو نگران روسیه است، به جهت این می‌باشد که یک رقابت تاریخی بین روسیه و آمریکا وجود داشته و به ویژه اینکه مواضع ایران و روسیه هم در بسیاری از مسائل بین‌المللی به هم نزدیک است. در واقع محور مشترکی بین ایران و روسیه در حال شکل گیری است و هر دو این مسائل غربی‌ها نگران می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم‌چنین اظهار کرد: بنابراین هدف آمریکایی ها هم روسیه است و هم ایران و قطعا یکی از اهدافشان مقابله با توان موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: اما ما با تمام توان توسعه برنامه موشکی خود را ادامه می‌دهیم و منتظر توصیه و تصمیم کسی نمی‌مانیم و این را برای دفاع از کشورمان لازم می دانیم. بنابراین توسعه موشکی ما قابل مذاکره و گفت‌وگو نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها