پس لرزه‌های شکست انتخاباتی عارف ادامه دارد/ از تنظیم باد عارف تا احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۹۶

کد خبر: 531766

شنیده شده موسوی لاری وزیر کشور اصلاحات اخیرا در جلسه‌ای به انتقاد از رقابت عارف با لاریجانی پرداخته و گفته است: «به آقای عارف بارها گفتیم نیاید ولی قبول نکرد... غرور ایشان را گرفته بود... نتیجه انتخابات رئیس مجلس برای تنظیم باد آقای عارف لازم بود.»

پس لرزه‌های شکست انتخاباتی عارف ادامه دارد/ از تنظیم باد عارف تا احتمال کاندیداتوری در انتخابات ۹۶
عارف و روحانی
سرویس سیاسی فردا:

رقابت علی لاریجانی و محمدرضا عارف برای صندلی ریاست مجلس هرچند به ظاهر پایان یافته است اما حواشی و پس لرزه‌های آن همچنان ادامه دارد. هفته گذشته لاریجانی برای دلجویی به منزل عارف رفت. یک روزنامه حامی دولت در این خصوص نوشت : « اين ديدار پيام های زيادی در خود دارد و كليدی‌ترين نكته آن پايان رقابت و آغاز رفاقت است. » انتقاد عارف از خاتمی و روحانی محمدرضا عارف بعد از رای نیاوردن در انتخابات ریاست مجلس درجلسه ای انتقاد شدید از خاتمی و روحانی پرداخته و گفته این آقایان قرار بود با منتخبان جلسه‌ای بگذارند و آن‌ها را برای ریاست بنده سرخط کنند که نکردند.

عارف و رسولی
احتمال کاندیداتوری عارف در سال ۹۶

حسن رسولی رئیس ستاد انتخاباتی عارف در انتخابات مجلس و عضو شورای مرکزی بنیاد باران و بنیاد امید ایرانیان به مثلث گفته است: عارف هرچند تاکنون فراتر شفاف‌تر و جدی‌تر از سایر حامیان دولت برای حمایت از آقای روحانی موضع‌گیری کرده است و حداقل دوبار اعلام کرده که در سال ۹۶ رقیب روحانی نخواهد بود اما آنچه در این ۱۵ روز اخیر اتفاق افتاد باید مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار گیرد. او می‌گوید تفاوت رای ۱۵۳ نفری پزشکیان و ۱۰۳ نفری عارف باید به صورت واقع‌بینانه بررسی شود.

عارف و موسوی لاری
عارف مغرور شده بود

شنیده شده موسوی لاری وزیر کشور اصلاحات اخیرا در جلسه‌ای به انتقاد از رقابت عارف با لاریجانی پرداخته و گفته است: «به آقای عارف بارها گفتیم نیاید ولی قبول نکرد... غرور ایشان را گرفته بود... نتیجه انتخابات رئیس مجلس برای تنظیم باد آقای عارف لازم بود.» انتقاد لاریجانی از سیدحسن خمینی همچنین شنیده شده است اخیرا علی لاریجانی نسبت به حمایت سیدحسن خمینی از کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس انتقاد کرده است. انتقادات لاریجانی به سیدحسن خمینی نیز منتقل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها