قالیباف توانایی به ثمررساندن طرح‌هایش را دارد

کد خبر: 655610

اگر مدیریت قالیباف را از ابتدای انقلاب تا به امروز به چند بخش تقسیم كنیم،‌ شاهد آن هستیم كه وی چه در زمان جنگ،‌ چه در زمان حضور در قرارگاه خاتم و نیروی انتظامی و همچنین در دوران مدیریت شهری اش،‌ مدیریت انقلابی و جهادی را در معنای واقعی متبلور ساخته است.

سرویس سیاسی فردا: حسین مقصودی با بیان اینكه ورود قالیباف در آخرین ساعات ثبت نام در وزارت كشور، امید را برای دلسوزان كشور و نظام برای عبور از بحران اقتصادی به همراه آورد، گفت:‌ اگر مدیریت قالیباف را از ابتدای انقلاب تا به امروز به چند بخش تقسیم كنیم،‌ شاهد آن هستیم كه وی چه در زمان جنگ،‌ چه در زمان حضور در قرارگاه خاتم و نیروی انتظامی و همچنین در دوران مدیریت شهری اش،‌ مدیریت انقلابی و جهادی را در معنای واقعی متبلور ساخته است.
وی افزود:‌ ایران در حال حاضر به مدیری نیاز دارد كه مرد عمل باشد نه مرد وعده و شعار. چنانچه سابقه دكتر قالیباف مرور شود،‌ خواهیم دید كه او در تمامی حوزه های مدیریتی كه حضور داشته، كارنامه درخشانی برجای گذاشته و آن مجموعه ها را متحول ساخته است. كافی است تا مردم با این كارنامه آشنا شوند تا به وجود چنین مدیرانی آگاه تر شوند.
مقصودی در پایان با اشاره به طرح های قالیباف برای ایجاد 5 میلیون شغل و دو برابر كردن درآمد كشور در یك دوره چهار ساله گفت:‌ با توانایی كه از قالیباف سراغ داریم،‌ طرح هایش به ثمر خواهد نشست. وی دارای توانمندی های بی نظیری است و خود را در میدان عمل به اثبات رسانده است. ایران به یك مدیر اجرایی قوی،‌ باسابقه و اثبات شده نیازمند است و این ویژگی ها در قالیباف وجود دارد. انشالله در صورت تایید شورای نگهبان و رای مردم، شاهد تحول جدی در كشور و در بخش های زیرساختی باشیم تا امید به جامعه بار دیگر بازگردد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها