تمجید آیت‌الله سعیدی از موضع‌گیری نماینده مردم قم در برابر فتنه‌گران

کد خبر: 930808

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه نفهمیده و نسنجیده پای علم فتنه گران ننشینیم و از آنان دفاع نکنیم، گفت: حجت‌الاسلام ذوالنور روز گذشته اقدام تحسین برانگیزی انجام داد و در مقابل فتنه گران ایستادگی کرد.

تمجید آیت‌الله سعیدی از موضع‌گیری نماینده مردم قم در برابر فتنه‌گران

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در مراسم چلچراغ، آیین بزرگداشت روز ملی شهدا و تکریم ۴۷۲ خانواده معظم شهید و ایثارگر شهرداری استان که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: باید به وصیت‌نامه شهدا توجه شود و همواره در مسیر آن‌ها حرکت کرد، شهدا بر لزوم ولایت‌مداری تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی با اشاره به موضع‌گیری نماینده مردم قم در مجلس در برابر فتنه‌گران تصریح کرد: حجت‌الاسلام ذوالنور روز گذشته اقدام تحسین برانگیزی انجام داد و در مقابل فتنه‌گران ایستادگی کرد، اگر فتنه گران توبه نکنند روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا است، ادامه داد: شهدا نیازی به ما ندارند، چون در مقام عند ربهم یرزقون در جایگاه امن، نزد پروردگار و مرزوق به رزق حق هستند.

امام جمعه با بیان اینکه مقام شهدا برای ما قابل فهم نیست و فقط آنان که واصل شوند قدرت درک دارند، گفت: هدف از برگزاری این مراسم‌ها هشدار و عبرتی برای زندگان است تا ببینیم، بفهمیم ورفتن خودمان را انتخاب کنیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا بیان کرد: شهدا بر رعایت احکام الهی، حفظ حجاب، عفاف و طهارت و یاری و نصرت، ولی فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) تاکید داشتند.

آیت الله سعیدی بیان کرد: جایگاه ما به الله گره خورده و باید قداست و شرافت جایگاه را حفظ کنیم که به سوی آن رجعت خواهیم کرد، خدا و ائمه (ع) و در عصر غیبت مراجع و، ولی فقیه هدایت می‌کنند تا رجوع ما آبرومندانه باشد.

وی تصریح کرد: نفهمیده و نسنجیده پای علم فتنه گران ننشینیم و از آنان دفاع نکنیم و باید از خودمان غیرت نشان دهیم و پای ارزش‌های انقلاب و شهدا بایستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: افراد با هر سلیقه و نگاهی باید پرچم دین و اسلام را زنده نگاه دارند و سنجیده عمل کنیم، کسی غیرتمندنه به صحنه می‌آید او را سرکوب نکنیم و تعبیرات افراطی‌ها و تندرو را کنار بگذاریم.

امام جمعه قم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، یاد آور شد: این بیانیه را با درایت بخوانیم و بعد از عقیده و ایمان به مطالب آن، در راستای تحقق اهداف این بیانیه گام برداریم.

آیت الله سعیدی حرکت در مسیر رضای الهی را سبب عاقبت به خیری و سعادت دانست و خاطرنشان کرد: جامعه اگر به خواب فرو رود و ارزش‌ها را کنار گذارد و با جریان‌های ضد انقلاب گره بخورد، دیگر نامی از دین اسلام باقی نمی‌ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها