وام فوری 200 میلیونی با سود 2 درصد | لینک ثبت نام وام فوری + شرایط دریافت

کد خبر: 1183269

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان است.

وام فوری یکی از روش های مهم برای کمک به شهروندان است. در سال های اخیر به علت بالا رفتن هزینه های زندگی بسیاری از افراد به دنبال گرفتن وام فوری هستند. وام فوری شامل انواع وام ها است. از آنجا که متقاضیان وام فوری بسیارند امید است که بانک ها شرایط دریافت وام فوری را آسان کنند. 

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند باید سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود اما حداکثر به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۴ میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۴ میلیون تومان خواهد بود.

ثبت‌نام وام فوری بانک قرض الحسنه رسالت

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال ۱۴۰۱

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید.

بر اساس تفاهم‌نامه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مستضعفان وام مسکن ۲۰۰ میلیونی به خانواده‌های دارای دو معلول یا بالاتر داده می‌شود.

به نقل از ایسنا، رئیس دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قرار است در طرح نهضت ملی مسکن ۱۶۰هزار واحد مسکونی طی ۴سال به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی واگذار شود، گفت: براساس تفاهم‌نامه فی‌مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی مقرر شده است که ۱۶۰هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان حائز شرایط واگذار شود.

نصیر حیدری با اشاره به دیگر اقدامات سازمان بهزیستی برای تسهیلات مسکن به مددجویان تحت پوشش بیان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ دو جانبه میان سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان قرار است برای ۴۰۰۰خانوار دارای حداقل دو معلول و بالاتر کمک بلاعوض به خانوارها پرداخت شود. این کمک بلاعوض برای خانوارهای شهری ۲۰۰میلیون تومان و در مناطق روستایی ۱۵۰میلیون تومان است.

به گفته حیدری، تاکنون ۱۲ استان که عملیات ساخت مسکن را آغاز کرده‌اند از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

سیدابوالفضل پرپنچی با حضور با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که توان کار کردن دارند، اما ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی ندارند با معرفی به صندوق ضمانت وام اشتغال، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: سایر نیازمندان واجد شرایط نیز با معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی برخوردار شوند.

منبع: بانک اول

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها