بهترین جراح پروتز سینه در راز جراحی

کد خبر: 1123221

در این مقاله قصد داریم با بررسی مواردی به شما در تشخیص و انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه کمک کنیم. با  مطالعه این مطلب تا پایان  و در نظر گرفتن فاکتورهای زیر میتوانید بهترین دکتر را انتخاب کنید.

بهترین جراح پروتز سینه چه ویژگی هایی دارد؟

برای انجام هر عملی لازم است در مورد پزشک خود تحقیق کنید و تخصص او را بررسی نمایید. لازم است برای انجام هر کاری نزد متخصص آن کار بروید. عمل پروتز و لیفت سینه نیز از عمل هایی هستند که برای خانم ها حساسیت هایی به همراه دارند ؛ پس قبل از هرگونه اقدام لازم است, تخصص پزشک خود را بررسی کنید, با بیماران پزشک صحبت کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

راز جراحی

با پزشک خود مشورت کنید ، انتظاراتی که دارید را بیان کنید و توصیه های پزشک خود را جدی بگیرید. همچنین لازم است دکتر صادقانه به توضیح میزان تغییرات و نتایج بعد از جراحی بپردازد تا مراجعه کننده بتواند با در نظر گرفتن شرایط ، تصمیم درستی بگیرد. 

توصیه میشود پزشکی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی و آرامش داشته باشید. زیرا هر عملی ممکن است باعث اضطراب و تنش در فرد شود. انتخاب پزشکی که شما را به آرامش دعوت میکند از نکات قابل توجه در این امر می باشد. مثلا گاهی خانم ها ممکن است به دلیل شرم و اعتقاداتی برای انجام لیفت سینه و یا پروتز سینه  با پزشک آقا احساس خوبی نداشته باشند و نتوانند سوالات و انتظارات خود را به درستی بیان کنند ؛ هرچند که پزشک محرم بیمار است اما در هر صور ت در اینگونه موارد پیشنهاد میشود در انتخاب دکتر خانم اقدام نمایید تا بتوانید انتظارات خود را به درستی مطرح کنید .

بهترین دکتر پروتز سینه ، دکتری است که وجدان کاری داشته باشد و سلامت و رضایت بیمار بیشتر از درآمد مالی برای او مهم باشد. در حین عمل جراحی از بهترین متریال و مواد استفاده کند تا سلامت بیمار به خطر نیفتد.

 دکتر پروتز سینه چگونه عمل پروتز را انجام می دهد ؟

پروتز سینه امروزه از عمل های پرطرفدار بین خانم هاست این عمل  به دلیل نارضایتی از فرم سینه , افزایش حجم و اندازه سینه و یا در بانوانی که متاسفانه به دلیل سرطان سینه مجبور به تخلیه پستان خود شده اند میتواند کمک کننده باشد. دکتر پروتز سینه برای به انجام رساندن این پروسه از یک بافت مصنوعی برای اصلاح فرم و شکل و حجم سینه ها استفاده می کند . پروتز در شکل های مختلف و با مواد مختلفی که با بدن انسان سازگار است ساخته میشود و ماندگاری طولانی دارد.  از جراح پروتز سینه خود بخواهید در مورد موادی که برای پروتز سینه شما استفاده می کند توضیح دهد. پزشک با در نظر گرفتن فرم بدن مراجعه کننده و تجربه خود, نوع پروتز و حجم و نوع آن را با مشورت مراجعه کننده مشخص می نماید.

آیا فعالیت های دکتر پروتز سینه تنها به عمل پروتز محدود می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دامنه فعالیت بهترین دکتر پروتز سینه ، می تواند دیگر جراحی های زیبایی پستان را نیز در بر بگیرد. بعد از پروتز ، لیفت پستان یکی دیگر از جراحی های پر طرفدار میان بانوان است که در ادامه توضیح مختصری راجع به ان می دهیم. اگه اعتماد به نفس خود را به دلیل افتادگی سینه ها از دست داده اید با مشورت و انتخاب بهترین دکتر میتوانید از مزایای این عمل بهره مند شوید. از نکات قابل توجه در جراحی لیفت سینه انتخاب بهترین دکتر و جراح در این زمینه است که شما با شرکت در جلسات مشاوره میتوانید از تجربیات پزشک خود مطلع شوید و سوالات خود را مطرح نمایید و جراح نیز با خواسته ها و هدف شمما آشنا میشود . قبل از جراحی دکتر همچون عمل پروتز ،  به معاینه آناتومی و بافت سینه و سوابق پزشکی مراجعه کننده می پردازد, چراکه بعضی از مشکلات ممکن است در نتیجه جراحی تاثیرگذار باشد و موجب عوارضی در حین یا بعد از عمل  جراحی شود.

لیفت سینه و پروتز سینه دو عمل متفاوت است که برای هدف متفاوتی انجام میشود . در لیفت سینه هدف بالا کشیدن سینه و جلوگیری از افتادگی آن ها است در صورتیکه پروتز سینه هدف حجم دهی یا رفع عدم تقارن سینه هاست. البته پروتز برای افتادگی های خفیف نیز میتواند موثر باشد. اما برای افتادگی شدید بهتر است از لیفت سینه استفاده کنید . دقت داشته باشید که ممکن است پزشکی به شما توصیه کند برای رفع افتادگی سینه از پروتز خیلی بزرگ استفاده کنید ! در اینصورت باید به مهارت و تخصص پزشک خود شک کنید !

 اقدامات و توصیه های لازم از سوی بهترین جراح پروتز سینه

تا 2 هفته بعد از عمل طاق باز بخوابید و از خوابیدن روی سینه ها خودداری نمایید.

حداقل تا 1 الی 2 ماه از برداشتن اجسام سنگین و انجام کارهای سنگین و ورزش خودداری کنید.

در صورتی که پزشک برای شما سوتین طبی تجویز کرده باشد به مدت 6 تا 12 هفته در همه ساعات از آن استفاده کنید.

برای از بین بردن تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

اگر در برش های ایجاد شده احساس درد دارید از مسکن های تجویز شده توسط پزشک خود استفاده نمایید.

نتایج جراحی و تغییرات حاصل از آن بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است اما رعایت تمام نکات و توصیه های پزشک دارای اهمیت بالایی  است تا نتیجه در کمترین زمان مشاهده شود و روند بهبودی با سرعت بالایی صورت پذیرد.

با مطالعه این مقاله که توسط تیم راز جراحی تهیه شده است باید تا حد زیادی با دکتر پروتز سینه و دامنه فعالیت ایشان آشنا شده باشید. مقصود از ارائه این مطلب کمک به شما در جهت انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه و لیفت سینه است. پزشکی که بتواند شما را به هدف نهایی برساند ، توصیه های کامل و درستی را به بیمار ارائه کند. اعتماد و رضایت بیمار را قبل  و بعد از جراحی را در نظر داشته باشد . بعد از انجام عمل نیز بیمار را مجدد ویزیت و روند بهبودی او را بررسی نماید. جراح پروتز سینه که سلامت مراجعینش بیشتر از هر امری اولویت دارد , تلاش میکند بهترین خود باشد و درهیچ زمینه ای کوتاهی نمیکند. امیدواریم با مطالعه این مطالب توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم و شمارا در انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه یاری برسانیم.

منبع : راز جراحی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها