قالیباف: مذاکره با آمریکا مطلقا ممنوع است/ مذاکره با اروپا با حداکثر بی‌اعتمادی باشد

کد خبر: 1001548

رئیس مجلس گفت: مذاکره با آمریکا مطلقاً مضرر و ممنوع است؛ مذاکره با کشورهای اروپایی باید با حداکثر بی‌اعتمادی باشد و مذاکره با آژانس باید با اطمینان و استقلال کامل صورت گیرد.

به گزارش سایت فردا: محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل پیش آمده در حوزه هسته‌ای، بیان کرد: ملت عزیز ما در جریان هستند که در روزهای گذشته بحث‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای در سطح سیاسی و رسانه‌ای مطرح شده و لازم است که بنده چند نکته را به استحضار نمایندگان و مردم برسانم.

وی در ادامه اظهار کرد: اولین موضوعی که بنده بر آن تاکید دارم این است که ظرف روزهای گذشته کشورهای غربی به ویژه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر ماهیت غیرقابل اعتماد و خصمانه خود را به ملت ایران نشان دادند و برای چند دهمین بار به ما ثابت کردند برای حفظ حقوق و عزت ملت ایران و تضمین پیشرفت راهی جز ایستادگی و مقاومت هوشمندانه و خردمندی انقلابی وجود ندارد.

وی گفت: من امروز با قدرت و صراحت عرض می‌کنم در بین مسئولان نظام اسلامی بر سر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی قادر به دستیابی به هیچ یک از اهداف خود نیستند، اجماع نظر وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه تخطی به آژانس در چارچوب مقررات بین‌المللی داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا مطلقاً مضرر و ممنوع است؛ مذاکره با کشورهای اروپایی باید با حداکثر بی‌اعتمادی باشد و مذاکره با آژانس باید با اطمینان و استقلال کامل صورت گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها