پاسخ متفاوت سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره استعفای عارف

کد خبر: 1002943

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: اعلام پایان ماموریت یک تشکیلات مدل‌های متفاوتی دارد و معتقدم اصلاح طلبان به تشکیل پارلمان اصلاحات نزدیک می‌شوند.

پاسخ متفاوت سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره استعفای عارف

خبرگزاری مهر: شهاب الدین طباطبایی، سخنگوی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: عارف از مدت‌ها پیش و در اسفندماه ۹۸ از ریاست این مجموعه استعفا داده، اما این موضوع تا امروز رسانه‌ای نشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم برگزاری جلسات این شورا به معنای انحلال آن است، گفت: اعلام پایان مأموریت یک تشکیلات مدل‌های متفاوتی دارد و معتقدم اصلاح طلبان به تشکیل پارلمان اصلاحات نزدیک می‌شوند.

علیرضا خامسیان، فعال اصلاح طلب و مشاور محمدرضا عارف نیز ضمن تأیید خبر استعفای او از ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: در اسفند ماه سال گذشته، عارف نامه‌ای را خطاب به داود محمدی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان، نوشت و از سمَت خود در شورای عالی سیاستگذاری کناره‌گیری کرد. این موضوع به اسفندماه بازمی‌گردد.

این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا عارف نامه استعفا را خطاب به محمدی نوشته است گفت: محمدی، به نمایندگی از شورای عالی اصلاح‌طلبان، از وزارت کشور، مجوز فعالیت شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان را دریافت کرد و به همین دلیل در آن مقطع هم، چون هیأت رئیسه شورای عالی تشکیل جلسه نداده بود، بهترین فرد هم محمدی بود که از یک سو به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی معلمان و هم فردی که به نمایندگی از شورای عالی اصلاح‌طلبان، مجوز فعالیت را از وزارت کشور دریافت کرد و بدین ترتیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان تغییر نام پیدا کرد. از این رو عارف، نامه استعفا را به محمدی نوشت.

وی درباره آینده شورای عالی جبهه اصلاح طلبان نیز گفت: اینکه آینده این شورا چه خواهد شد یقیناً دوستان عضو این شورا بهتر می‌دانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها