بررسی سوالات نمایندگان از «شریعتمداری» در کمیسیون اجتماعی

کد خبر: 1013008

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی سوال چهار نماینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی سوالات نمایندگان از «شریعتمداری» در کمیسیون اجتماعی

خبرگزاری تسنیم: علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون، گفت: در این نشست شریعتمداری وزیر تعاون برای پاسخ به سوال نمایندگان حضور یافته بود.

وی با بیان اینکه در نشست امروز علی اصغر عنابستانی، حبیب‌الله دهمرده، عبدالرضا مصری و علیرضا سلیمی به ارائه سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند، ادامه داد: سوال عنابستانی درباره به سرانه خانوارها در سبد بیمه سلامت بود که در نهایت آقای عنابستانی از پاسخ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع نشد و قرار شد یک ماه فرصت داده شود تا هماهنگی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

نماینده ساری در مجلس با اشاره به سوال دهمرده، تصریح کرد: سوال آقای دهمرده در مورد اشتغال بود و قرار شد این موضوع به مدت یک ماه مورد بررسی قرار گیرد.

بابایی کارنامی در بیان سوال مصری، خاطرنشان کرد: سوال وی در مورد افزایش سرانه افزایش مزد مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بود که در تبصره 14 آمده و مبلغ 1400 میلیارد تومانی که هنوز پرداخت نشده است که در نهایت از پاسخ وزیر قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در بیان سوال سلیمی، عنوان کرد: سوال وی پیرامون مبلغ 2 میلیون دلاری بود که شستا برای فوتبال پرداخت کرده و تا حدودی از دلایل بیان شده توسط وزیر قانع شد و قرار شد در یک ماه آینده این مبلغ به حساب شستا واریز شود، چرا که حق کارگران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها