سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی به جای عذرخواهی راه حل داد

کد خبر: 1013948

محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور روحانی طی یادداشتی در شماره شنبه گذشته روزنامه ابتکار، با انتقاد از وعده زودهنگام و بی‌قاعده رئیس جمهور در بحث "گشایش اقتصادی" نوشت: این بار نیز با عجله و با روش‌های مرسومِ این روزها، بر انتظارات روانی جامعه افزودند و البته به‌سرعت موجبات سرخوردگی و ناامیدی را فراهم آوردند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی به جای عذرخواهی راه حل داد

مشرق: محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور روحانی طی یادداشتی در شماره شنبه گذشته روزنامه ابتکار، با انتقاد از وعده زودهنگام و بی‌قاعده رئیس جمهور در بحث "گشایش اقتصادی" نوشت: این بار نیز با عجله ‌و با روش‌های مرسومِ این روزها، بر انتظارات روانی جامعه افزودند و البته به‌سرعت موجبات سرخوردگی و ناامیدی را فراهم آوردند. این درحالی است که ورود روسای قوا ‌باید پس از نهایی شدن طرح باشد، نه در مراحل اولیه و پیشاکارشناسی. و یا به‌طور مثال آنچه را که در این مدت به بهانه کرونا برسر خانواده‌های دانش‌آموزان کنکوری آوردند؛ ده‌ها بار خبرهای رفت و برگشتی که هرکدام بازی با روان صدها هزار جوان و خانواده‌های‌شان بود.

او همچنین در بخش پایانی یادداشت خود می نویسد: بهتر است اگر حرف مهمی نداریم، حرفی هم نزنیم! امید دادن‌های بی‌مورد و وعده‌های نسنجیده، ته‌مانده‌های امید و خاک به‌جا مانده از مخروبه اعتماد را هم بر باد می‌دهد.

*اظهارات وکیلی در انتقاد از وعده دادن های بیجا یا بی‌موقع کاملا صحیح است.

فقط نکته اینجاست که اکنون که ناکارآمدی دولت اعتدال آشکار شده است؛ مردم از امثال وکیلی که برای رأی آوردن رئیس جمهور روحانی تقلا کرده اند انتظار شنیدن عذرخواهی دارند نه شنیدن انتقاد یا راهکار! و ایضا وکیلی حتی در همین آفتاب بالانس آشکار در واگذاشتن آقای روحانی هم متوجه نیست که نباید از فضای کشور سیاه نمایی کند و عبارت مزخرفی مثل "خاک به جا مانده از مخروبه اعتماد" را به کار نبرد.

اظهارات وکیلی در سیاه نمایی از فضای امید در کشور مصداق کسی است که سر می برد و خود هم به گریه مشغول می شود!

و این تناقض البته باید با تأملات امنیتی نگاه شود... خاصّه اینکه آقای وکیلی تا همین چند ماه قبل یک وکیل الدوله پیشتاز در مجلس بود که حتی عنوان میکرد سهم روحانی از وضع موجود کشور چند درصد بیشتر نیست.

جالب است که وکیلی در قبال کشور و مردمی مدعی مخروبه اعتماد شده است که همین چند ماه قبل در یک حضور میلیونی و عاشقانه؛ پیکر سردار مقاومتشان را تشییع کردند.

قبل از وکیلی، سعید حجاریان دیگر فعال اصلاح طلب که نقش بسزایی در ایجاد وضع موجود کشور و رأی آوری رئیس جمهور روحانی داشته است نیز ضمن توصیف کردن کشور در شرایط انقلاب! حاکمیت را دعوت به شنیدن راه حل های اصلاح طلبان کرده بود..

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها