نماینده مجلس: رد پای دولت در بازار‌های مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود

کد خبر: 1021491

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: وقتی رد پای دولت در بازار‌های ملک، مسکن و سکه و ارز دیده می‌شود؛ چطور انتظار داریم مردم نقدینگی را به سمت تولید ببرند.

نماینده مجلس: رد پای دولت در بازار‌های مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه علنی یکشنبه ۳۰ شهریور قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: رفتار‌ها و واکنش‌های دولت نسبت به مسائل داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف، مردم را به این باور رسانده که دولت نسبت به شرایط زندگی مردمی بی‌تفاوت شده است.

وی با اشاره به شرایط بحرانی بازار و اوضاع معیشتی مردم، افزود: رئیس‌جمهور عزمی برای معرفی وزیر صنعت ندارد و گاهی شنیده می‌شود به دنبال افراد غیرمتخصص می‌رود، درخواست می‌کنم سریعاً یک وزیر متخصص و آشنا به وزارتخانه معرفی کنید که خودتان هم قبول داشته باشید و تشریف بیارید از ایشان دفاع کنید.

نماینده مرند در بخش دیگری از تذکر خود بیان داشت: نظارت و کنترلی بر شرکت‌ها و موسسات دولتی بانک‌ها و صندوق وجود ندارد که به جای سرمایه‌گذاری در تولید، به سمت بازار غیر مولد و دلالی رفته‌اند؛ آقای رئیس‌جمهور، وقتی شما خودتان سرمایه‌ها را به سمت تولید نمی‌برید و رد پایتان در بازار‌های ملک، مسکن و سکه و ارز دیده می‌شود چطور انتظار دارید مردم نقدینگی به سمت تولید ببرند.

پاشایی همچنین با اشاره به مشکلات دولت الکترونیک بیان داشت: دولت در اجرای تکالیف مربوط به دولت الکترونیک و تکمیل سامانه‌های موضوع قانون برنامه ششم و تهیه نقشه جامع یکپارچه‌سازی سامانه‌ها در راستای تولید تبادل و پردازش داده‌های اقتصادی سهل‌انگاری و کم‌کاری فاحشی دارد که هر انسان عاقلی فکر می‌کند عمدی در کار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان، اظهار داشت: درمان درد اقتصاد سامانه‌ها است؛ چرا انجام نمی‌دهید؟ چرا نمی‌خواهید شفافیت در اقتصاد ما حاکم بشود و از این بحران داخلی خارج بشویم منافع چه کسی یا کسانی را می‌بینید که از منافع ملی ما با اهمیت‌تر است؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها