واکنش نماینده مجلس به حواشی انتخابات آمریکا

کد خبر: 1030687

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار بلند مدت نظام در قبال پیروزی هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثابت خواهد بود، گفت که باید بدون نگاه به حواشی موجود، تمام توان داخلی را جهت بهبود اقتصاد و وضعیت معیشتی به کار گرفت.

واکنش نماینده مجلس به حواشی انتخابات آمریکا

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار بلند مدت نظام در قبال پیروزی هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثابت خواهد بود، گفت که باید بدون نگاه به حواشی موجود، تمام توان داخلی را جهت بهبود اقتصاد و وضعیت معیشتی به کار گرفت.

ابراهیم رضایی، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: هنوز تکلیف انتخابات قطعی نشده و معلوم نیست که ترامپ پیروز شود یا بایدن، ولی برای فهم تاثیرات انتخابات باید نگاه کوتاه مدت و بلندمدت داشت.

وی توضیح داد: با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مشخص شدن پیروزی هر یک از این دو کاندیدا احتمالا فضای سیاسی و اقتصادی کشور دچار یک سری التهاب موقت می شود که افزایش یا کاهش قیمت دلار و نوسانات در بازار سرمایه را می توان از جمله رفتارهای احساسی در کوتاه مدت برشمرد، اما قطعا رفتار بلند مدت نظام در قبال پیروزی هر کدام از کاندیداها ثابت خواهد بود چرا که تجربه نشان داده که هر دو جریان موجود در ایالات متحده با وجود اختلافات تاکتیکی در راهبردشان در تقابل با جمهوری اسلامی وحدت رویه دارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز عقیده کرد: هرچند جریان غرب گرای درون کشور سعی کرد جریان دموکرات را بزک کند، ولی دوره اوباما و بیل کلینتون که هردو از جریان دموکرات بودند نشان داد که بیشترین فشارها از جانب این جریان به جمهوری اسلامی وارد شده است، لذا آخرین طرح مجلس شورای اسلامی یعنی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها دقیقا بر اساس همین تجربه تاریخی وضع شد و ما بدون نگاه به اینکه چه کسی رای می آورد طرح موجود را تصویب کردیم.

رضایی در پایان اظهار کرد: توصیه ما به دولتمردان این است که بدون نگاه به حواشی موجود در انتخابات ایالات متحده تمام توان داخلی را جهت بهبود اقتصاد و وضعیت معیشتی به کار گیرند. مطمئن باشید که استفاده از توان داخلی بهترین گزینه برای آینده نظام و انقلاب است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها