رسانه یک چهره راست سنتی: عارف نامزد 1400 می‌شود

کد خبر: 1039209

یک کانال تلگرامی متعلق به یکی از چهره‌های راست سنتی خبر داده است که محمدرضا عارف قصد نامزدی در انتخابات را 1400 دارد.

رسانه یک چهره راست سنتی: عارف نامزد 1400 می‌شود

به گزارش فردا، یک کانال تلگرامی خبر داده است که محمدرضا عارف قصد نامزدی در انتخابات 1400 را دارد. کانال «اخبار محرمانه» که متعلق به یکی از چهره‌های راست سنتی است همچنین مطرح کرده است که عارف در حال رایزنی با نیروهای اصلاح‌طلب است تا بتواند حمایت آنها را در انتخابات سال آینده جذب کند.

عارف پیش از این نیز در نشستی با خبرنگاران گفته بود: «من اگر باید بیایم میدان راحت می‌آیم و اگر نباید بیایم تا براساس خرد جمعی شخص بهتری بیاید، نمی‌آیم. من همیشه در ذهنم این بوده که اگر فردی مناسب‌تر از خودم پیدا کردم، بکشم کنار».

همه این‌ها در حالی است که چندروز گذشته شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در نشست خود مصوب کرد که یک مجمع اجماع‌ساز برای هماهنگی انتخاباتی جبهه اصلاحات ایجاد می‌شود تا بعد از بررسی ابعاد انتخابات ریاست‌جمهوری1400، همه احزاب اصلاح‌طلب بر یک نامزد واحد به اجماع برسند. با این اوصاف مشخص نیست نامزدی عارف مورد قبول اکثریت اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد یا خیر و آنکه این امکان وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر او به اجماع برسند یا نه؟ خاصه آنکه بسیاری از اصلاح‌طلبان از جمله نیروهای حزب کارگزاران سازندگی در سال‌های اخیر عملکرد او در فراکسیون امید مجلس دهم را به شدت در معرض انتقاد قرار داده بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها